Gå til innhold

Samsung LE-40S71 og PIP

Anbefalte innlegg

Har kjøpt meg denne TV'en, men finner ikke ut av hvordan PIP fungerer. Dvs, jeg får ikke engang valgt det i menyen (kommer dit hvor det står av/på, men 'på' lar seg ikke velges)

Etter å ha lest litt på nettet, ser det ut til at denne funksjonen skal fungere.

Noen som vet hva som er feil, eller hvordan aktivisere den?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva med å lese bruksanvisningen? Jeg kan sterkt anbefale øverste delen av side 15 i den norske delen. Der er det en tabell som viser hvilke kombinasjoner som er mulig for PIP-funksjonen. Du må bruke HDMI eller PC-inngangen som hovedbilde for at det i det hele tatt skal bli noe PIP, og kombinasjonene er svært begrenset.

Lenke til kommentar
Hva med å lese bruksanvisningen? Jeg kan sterkt anbefale øverste delen av side 15 i den norske delen. Der er det en tabell som viser hvilke kombinasjoner som er mulig for PIP-funksjonen. Du må bruke HDMI eller PC-inngangen som hovedbilde for at det i det hele tatt skal bli noe PIP, og kombinasjonene er svært begrenset.

8456192[/snapback]

Sleit også med de samme hos en kamerat av meg, men da betyr det at hvis ikke HDMI eller PC inngangen ikke brukes så vil ikke PIP funksjonen være aktiv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...