kennethx Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Da har jeg avbestillt på komplett og bestillt på mpx. Venter i spenning til 7. mai. 8494711[/snapback] kennethx: Har også bestilt fra MPX. Håper datoen er realistisk og jeg slipper å avbestille Trenger virkelig ny telefon nå. Hehe. 8502818[/snapback] Jeg og. Det står jo BEKREFTET dato, men så spørst det evt. hvor mange telefoner de får inn, og hvor mange som har bestillt. komplett var nede i 22 telefoner igjen på de de har i bestilling, det har nå gått opp til 55 telefoner etter at de utsatte datoen, aner vi ett par avbestillinger? Lenke til kommentar
epon Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Både K800i og K810i har TrackId, så det er ingen nyhet. Det har lagt til flere knapper som blir aktivert når en bruker kamera, det er hurtigtaster for diverse kamerainnstillinger som blant annet blitz og mikoi/makro. Kamerabeskyttet har blitt oppgradert og intregert i telefonen. På denne måten slipper de den klumpen som har stukket ut på K800i Lenke til kommentar
frodn Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Ligger vel litt i blodet til noen å ha det nyeste og beste Lenke til kommentar
kennethx Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Har mest med det at jeg har en K750i som har nesten helt defekt joystick, og må ha ny. Så på K800i når den kom, men likte ikke at kamera dekselet stakk så mye ut. Derfor ble jeg solgt med en gang jeg så k810i. Har også bestillt med 2GB minnekort Fikk svar fra komplett ang. deres leveringsdato, og det eneste de kunne si var: Det er for øyeblikket denne datoen som gjelder for denne tlf. Beklager dette. Så vi får sette vår lit til de andre som lover å ha telefonen på lager i starten av mai. Lenke til kommentar
phax Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Trodde SE endelig hadde gått bort fra den helsikes joysticken.. Eller har de klart å produsere en som virker nå? Lenke til kommentar
kennethx Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Trodde SE endelig hadde gått bort fra den helsikes joysticken.. Eller har de klart å produsere en som virker nå? 8503839[/snapback] Håper den viker lengre enn 1 år, som på K750i Lenke til kommentar
mrfitness Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Det står at de har den på lager hos Lefdal Lenke til kommentar
MrUnderhill Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 stjerna er borte på se sin side. Lenke til kommentar
Strandball Skrevet 1. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2007 Trodde SE endelig hadde gått bort fra den helsikes joysticken.. Eller har de klart å produsere en som virker nå? 8503839[/snapback] Der er jeg faktisk enig. Jeg skjønner ikke hvorfor den old school-dritten fortsatt lages. Har visstnok blitt mye bedre, men det er et typisk eksempel på knapp som slites ut veldig fort, og det er irriterende. Lenke til kommentar
Strandball Skrevet 1. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2007 stjerna er borte på se sin side. 8509892[/snapback] Hva mener du? Stjerna som indikerer at den er "nyhet"? Lenke til kommentar
Strandball Skrevet 1. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2007 Har mest med det at jeg har en K750i som har nesten helt defekt joystick, og må ha ny. Så på K800i når den kom, men likte ikke at kamera dekselet stakk så mye ut. Derfor ble jeg solgt med en gang jeg så k810i. Har også bestillt med 2GB minnekort Fikk svar fra komplett ang. deres leveringsdato, og det eneste de kunne si var: Det er for øyeblikket denne datoen som gjelder for denne tlf. Beklager dette. Så vi får sette vår lit til de andre som lover å ha telefonen på lager i starten av mai. 8503665[/snapback] 2GB minnekort ja, det skulle holde Spørs om jeg ikke må skaffe meg rundt denne størrelsen selv. Venter på min bestilling fra MPX, håper det er en veldig bekreftet dato. Kan den første som får mobilen skrive en liten review av den i denne tråden? Hadde vært genialt Lenke til kommentar
MrUnderhill Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 stjerna er borte på se sin side. 8509892[/snapback] Hva mener du? Stjerna som indikerer at den er "nyhet"? 8510581[/snapback] Stjerna som indikerer at den kommer Lenke til kommentar
YBD Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Får håpe lagerstatus på lefdal.com stemmer! Jeg har nå bestilt mobilen derfra. Lenke til kommentar
Strandball Skrevet 1. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2007 Folk: Hold oss oppdatert om lagerstatus, evt. reviews, avbestillinger og lagerstatus Greit å ha det liggende på ett sted. Svenske mobil.se har gjort en liten review av mobilen (dvs. førsteinntrykk). artikkelen kan leses her. Lenke til kommentar
vong10 Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Da er det bekreftet at Lefdal har den på lager. Bestilte telefonen i går og de har sendt den idag tidlig =D Lenke til kommentar
bigfeta Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Jeg har bestilt telefonen hos www.gsm.no men tviler egentlig på at jeg får den snart. Sendte en mail i dag tidlig... får se hva de sier. Lenke til kommentar
Strandball Skrevet 2. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2007 Fikk nå følgende svar hos Lefdal. MEG Har dere K810i? Denne hadde jeg tenkt å bestille hvis den er på lager, men ser at man er tvunget til å velge mobilforsikring? Hvorfor i all verden er jeg nødt til å velge dette? Jeg kjøper den i dag hvis jeg får den uten forsikring, at den sendes i dag og at dere har den på lager. LEFDALS SVAR Hei og takk for din henvendelse Denne telefonen kommer på lager den 28.05.07. Det skal ikke være nødvendig å velge forsikring på telefonen, så dette skyldes nok en teknisk feil på våre nettsider. Jeg har sendt feilmeldingen til internett ansvarlig. Ønsker deg en fortsatt fin dag. Ja, ja. Enten er dem frekke og lyver hardt, eller så har dem fått inn en pulje og venter nye i slutten av mai. Og, sorry, teknisk feil meg i ræva Lenke til kommentar
YBD Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Dette hørtes da svært merkelig ut... Jeg bestilte telefonen på lefdal.com i går, og i dag er status på bestillingen "Sendt". Sender en mail og hører. Lenke til kommentar
YBD Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 "Hei! Vi har denne mobilen på lager igjen fra 3-4 mai. mvh Siv Lefdal Kundesenter tlf:81558800" Lenke til kommentar
Morten59 Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 "Hei! Vi har denne mobilen på lager igjen fra 3-4 mai. mvh Siv Lefdal Kundesenter tlf:81558800" 8519355[/snapback] Har selv ringt til Lefdal i dag og spurt om de hadde denne inne på Nettbutikken. Jeg fikk følgende svar at dette hadde de ikke. Og vedkommende sa at den var like rundt hjørnet, så dette tyder på en gammelt MPX triks. Har også ringt til andre butikker, slik som Telebutikken, Network Norway. Samtlige sa at telefonen vil bli komme til importør i morgen. Og telefonen vil bli for salg i butikk enten fredag eller mandag avhengig av postgang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå