Gå til innhold

Sony Ericsson K810i-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja, men for å bla videre må du hele tiden bytte sang, og det er irriterende. Du skjønner?

9639512[/snapback]

Jeg skjønner veldig godt hva du mener!

jeg hadde en w800i før, og der syns jeg at mp3 spilleren var mye bedre. Der kunne man bla i musikken ved å bare ta joysticken ned, men på k810i må du helt ut til:

spilles nå:

artiser

spor spilleliste

 

menyen, og så finne artisten eller spillelisten du hører på for å kunne bla imens du hører på.

Lenke til kommentar
Finnes det en mobilveske som er laget til denne telefonen (eller passer bra)?

Tenker på en veske som denne for W800i / W810i / W700i / K750 / D750.

Ikke så farlig om det er ikke åpning til kamera, sideknapper o.l., bare det er en gjennomsiktig front.

 

Takk :)

 

Hei!

Du kan bruke mp4(som er den beste kvaliteten telefonen spiller av) eller 3gp(dårligere kvalitet)

du kan skaffe deg en vilken som helst video konverter som kan konverete begge deler eller bare en av dem.

 

det jeg merker med filmer som jeg tar på høy kvalitet, og god lydkvalitet er at lyden blir mer og mer forsinket i forhold til filmen. derfor vil jeg si at 3gp format er fint å bruke( du ser litt forskjell i kvalitet, men det er verdt det pga. lyden.)

Lenke til kommentar

Hei folkens!

 

Har lest tråden med stor interesse, og må bare få takke for masse nyttige tips og kommentarer ang k810i. Bestilte telefonen i dag, og er svært spent på om jeg vil like den. Har aldri hatt noe annet enn Nokia.. Hmm... Gøy at tråden her fortsatt var aktiv, det hadde jeg ikke trodd da jeg begynte å lese :) Det er neppe siste gangen dere hører fra meg, når jeg får telefonen blir det vel ustoppelig mange spørsmål fra min side :p

 

Jeg lurer i grunn på om dere som kjøpte tlf for ca. 4 mnd siden fortsatt er fornøyde?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...