Gå til innhold

Sony Ericsson K810i-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bruker ikke mp3-spilleren, det faktum at den ikke har en utgang for vanlig 3.5mm minijack gjør det litt uaktuelt, men for min del varer batteriet av og til opp til en uke med litt ringing, sms og bilder, selv med 3G aktivert og i et område med ganske dårlig dekning. Kan ikke annet enn å være veldig fornøyd med kapasiteten.

Lenke til kommentar

Jeg kan bekrefte at 4 gb minnebrikken fungerer med telefonen.

 

driveren for minnebrikken sliter dog med 4 gb brikken.

 

Dette er ikke et problem om du bruker myphone, som viker som en bra pc suite for mobil, svært hurtig.

Unntaket er filoverføring gjennom myphone som går litt tregt. Har fått tips på å bruke wmp til dette.

 

Ps! forresten hei! til forumet!

 

LedZ

Lenke til kommentar
Kjøpte en K810i til min 8 årige sønn og håper dette blir en fin telefon for han siden dette blir hans første mobil.... :thumbup:

9265177[/snapback]

Serriøst? :dontgetit:

9265394[/snapback]

Ja, hvorfor lurer du på det da...Alle kameratene til guttungen har jo mobil så jeg ser ikke noe galt i at han får en mobil nå...

Lenke til kommentar

Noen andre som er plaget med dekningsproblemer? Dekninga detter ut til tider, er ganske irriterende når man snakker i telefonen. Både min og muttern sin har samme problemet, dekninga kan gå fra full til 0 eller 1 streker på 1 sekund.

 

Og ja, virker som batteriet var litt smådårlig .. må fort lades etter et par dager.

Lenke til kommentar
Ja, hvorfor lurer du på det da...Alle kameratene til guttungen har jo mobil så jeg ser ikke noe galt i at han får en mobil nå...

9265480[/snapback]

Neida, det er ikke galt at gutten får seg mobil, men er det ikke litt overkill? :p

9267836[/snapback]

 

Joa, kan så være men saken er nå sånn at jeg fikk den så billig at jeg ikke kunne la være og kjøpe den....

Lenke til kommentar

Fingermerker på den blanke overflaten til K810i er helt ekstremt! Helt vannvittig egentlig. Må pusse den med slik brille pusse klut dagen lang. Fett og møkk i tjukkt lag på displayet. Noe væske av noe slag man kan pusse displayet med for at fett ikke setter seg så godt?

Endret av 2die4
Lenke til kommentar

hei igjen allesammen :thumbup: .

 

Jeg har en nokia 5500 som jeg har brukt sammen med et flamingo headset, på nokia'en har jeg kunnet spille musikk over flamingoen. Og selv om det bare blir på ett øre har jeg kunnet høre på diskusjoner osv uten å være for plaget av det.

 

Da blir det opplagte spørsmålet: Hvordan kan jeg få k810i til å spille av lydfiler til flamingoen? :ph34r:

 

Får jo bare til å sende samtaler i mellom telefonen og headset'et.

 

Kan dere gode forummere si meg hvordan jeg gjør det, eller om det er umulig?

 

På forhånd takk :cry:

 

Ingen med peil?

Endret av NoQuarter
Lenke til kommentar

ATTENTION! ATTENTION!

 

Inne på telefonen ser jeg det ligger en "spill" mappe på minnekortet, men når jeg kobler telefonen til pc'en med USB kabelen og utforsker mappene på minnekortet så er ikke "spill" mappen der (heller ikke software mappen), bare de andre mappene som "bilder", "video" osv. Noen som skjønner seg på det? Jeg skal legge over et spill jeg har lastet ned som er kompatibel med K810i.

Endret av 2die4
Lenke til kommentar
ATTENTION! ATTENTION!

 

Inne på telefonen ser jeg det ligger en "spill" mappe på minnekortet, men når jeg kobler telefonen til pc'en med USB kabelen og utforsker mappene på minnekortet så er ikke "spill" mappen der (heller ikke software mappen), bare de andre mappene som "bilder", "video" osv. Noen som skjønner seg på det? Jeg skal legge over et spill jeg har lastet ned som er kompatibel med K810i.

9286346[/snapback]

 

Prøv å se om du har bedre lykke med myphonexplorer

kan lastes ned gratis :http://www.fjsoft.at/en/

 

raskere og bedre enn pcsuit'en til SE

 

LedZ

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...