varmit Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Noen som vet hvordan/ om man kan få tallene man skriver på skjermen litt mindre? De ser idiotisk store ut.. Og, er det ikke mulig å bla i musikk uten at den stopper å spille? Lenke til kommentar
SCV Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 tallene aner jeg ikke om man kan skifte, men det burde man da. dog det plager ikke meg, og skifte sang er da ikke noe problem, er bare og bruke joysticken selvsagt må du ha en playlist da og mekke en playlist kan du vell? Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Ja, men for å bla videre må du hele tiden bytte sang, og det er irriterende. Du skjønner? Lenke til kommentar
oyvindrod Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Hei. Noen som vet om et program til k810i som fungerer som tastelås med kode for å åpne? Skal til utlandet og så utrolig kjipt hvis noen rapper telefonen og ringer med mitt norske sim..altså et program som låser systemet automatisk med kode. Lenke til kommentar
goggen92 Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Ja, men for å bla videre må du hele tiden bytte sang, og det er irriterende. Du skjønner? 9639512[/snapback] Jeg skjønner veldig godt hva du mener! jeg hadde en w800i før, og der syns jeg at mp3 spilleren var mye bedre. Der kunne man bla i musikken ved å bare ta joysticken ned, men på k810i må du helt ut til: spilles nå: artiser spor spilleliste menyen, og så finne artisten eller spillelisten du hører på for å kunne bla imens du hører på. Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Er det noe annet spesielt med Liverpool-versjonen enn dekselet? Lenke til kommentar
Swolebraham Lincoln Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Noen som vet om det går ann å endre vibrasjonen på telefonen? På min gamle W800i, så dirret den omtrent sånn her når den fikk en melding: drrr drrr drrr Og K810en jeg har nå, har bare en drrr, som gjør at jeg sliter med å oppfatte om jeg får en melding når den ligger i lommen. Noen som vet en løsning ? Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Prøv å endre meldingslyd! Lenke til kommentar
goggen92 Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Finnes det en mobilveske som er laget til denne telefonen (eller passer bra)?Tenker på en veske som denne for W800i / W810i / W700i / K750 / D750. Ikke så farlig om det er ikke åpning til kamera, sideknapper o.l., bare det er en gjennomsiktig front. Takk Hei! Du kan bruke mp4(som er den beste kvaliteten telefonen spiller av) eller 3gp(dårligere kvalitet) du kan skaffe deg en vilken som helst video konverter som kan konverete begge deler eller bare en av dem. det jeg merker med filmer som jeg tar på høy kvalitet, og god lydkvalitet er at lyden blir mer og mer forsinket i forhold til filmen. derfor vil jeg si at 3gp format er fint å bruke( du ser litt forskjell i kvalitet, men det er verdt det pga. lyden.) Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Tror du quotet feil innlegg Lenke til kommentar
runeae Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 noen som vet om beige kommer til norge engang? Lite trolig, da denne er laget for det kinesiske markede. Lenke til kommentar
SCV Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 jeg må ikke helt ut dit for og skifte musikk. joystick til høyre eller venstre. Så sant du har laget en spillelist/playlist. Vi snakker om samme tlf her sant? cybershot? sort med runde sølvknapper? Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Ja, k810i ja Og ja, det er det folk har sagt Man må bytte sanger for å bla gjennom, noe som er meget irriterende Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Noen som vet hvilket program man trenger for å spille av videoer med lyd på dataen? VLC klarer å spille av selve filmen men ikke med lyd... Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Vil hverken vise bilde eller lyd i Quicktime... Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Har du nyeste versjonen? Det funker i Quicktime til med i alle fall Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Jååååå nå fungerer det. Takk så meget. Lenke til kommentar
Rosine Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Hei folkens! Har lest tråden med stor interesse, og må bare få takke for masse nyttige tips og kommentarer ang k810i. Bestilte telefonen i dag, og er svært spent på om jeg vil like den. Har aldri hatt noe annet enn Nokia.. Hmm... Gøy at tråden her fortsatt var aktiv, det hadde jeg ikke trodd da jeg begynte å lese Det er neppe siste gangen dere hører fra meg, når jeg får telefonen blir det vel ustoppelig mange spørsmål fra min side Jeg lurer i grunn på om dere som kjøpte tlf for ca. 4 mnd siden fortsatt er fornøyde? Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Jeg er fortsatt kjempefornøyd Anbefales Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå