2die4 Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Eller så har du gått inn på feil "disk". Jeg har en "disk" for telefonminnet og en for minnebrikken. 9288664[/snapback] Jeg har koblet mobilen til pc'en og utforsket både telefonminnet og minnekortet. "Spill" og "software" er ingensteder. Lenke til kommentar
2die4 Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 (endret) Prøv å se om du har bedre lykke med myphonexplorer Prøvde det, men nei. Jeg kan også utforske minnekortet ved å gå inn på min datamaskin, men heller ikke der er "spill" og "software" mappene synlig. At det bare er jeg som har det slik er litt rart? Endret 15. august 2007 av 2die4 Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Gode tips til kjøpr av ekstrautstyr? Prøver å få tak i en adapter for M2-kortet slik at jeg kan få satt det inn i en vanlig 5-1 kortleser, samt en overgang som jeg kan putte vanlige hodetelefoner i. Lenke til kommentar
Wazu Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Fikk med adapter når jeg kjøpte meg et nytt 2gig-kort, er vel ganske vanlig. Ellers har jeg kjøpt et sett ørepropper som heter nor sånnt som hmp-82, selve proppene var helt ok, men kjøpte den mest fordi den har en "fjernkontroll" på ledningen, som man kan styre musikken med, veldig kjekt. Lenke til kommentar
Swolebraham Lincoln Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Er det mulig å få smileyene på telefonen til å bli vist som tegn istedenfor bilde? Slik som det var på min gamle W800 så ble :D vist som det, men på K810 blir det vist som en stygg smiley, omtrent som denne Lenke til kommentar
Stian0 Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Er det andre som har hatt problemer med sin K810I når det gjelder tastene? Mine taster (alle omtrent) fungerer så vidt.. Telefonen har fungert perfekt siden jeg kjøpte den, men nå i sommer så begynte tastene å være trege.. Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 snip 9295496[/snapback] Problemet er ikke ukjent nei, har hørt om flere tilfeller der tastene er trege, eller ikke virker, samme med kamera knappen, den slutter og fungere over tid. Her tror jeg sony ericsson kunne brukt litt mer tid hos testpanelet, slik at det virkelig ble gjennomført. Problemet er noe a'la joystick problemet. Bærer du mobilen mye i lommen? I lommen er det store sjanser for smuss, lo og annet rusk som lett går inn i tastene, som utgjør null funksjon på tastene over tid. Har blant annet en kamerat med samme problemet, og jeg har telefonen selv, og "gruer" meg til den dagen jeg begynner og merke det også. Uansett, så mener jeg at vi som forbrukere kan kreve og få ordnet opp i dette som f.eks og sende den på service uten kostnader, ettersom den vanlige mobilbruker oppbevarer mobilen sin i bukselommen store deler av tiden. Da dette ikke er noe vi skal ta høyde for, men Sony Ericsson!. Lenke til kommentar
2die4 Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Er det mulig å få smileyene på telefonen til å bli vist som tegn istedenfor bilde? Slik som det var på min gamle W800 så ble :D vist som det, men på K810 blir det vist som en stygg smiley, omtrent som denne 9295108[/snapback] Finn andre måter å skrive på. Som frk =D eller =) Lenke til kommentar
stclem Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Er det mulig å få de neste tingene fra kalender til å vises på forsiden? Hvor finner man ut hvilken SW man har på telefonen, og hvorfor bør man oppgradere? Lenke til kommentar
2die4 Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 (endret) Ja, det lurer jeg også på..Hvor finner man ut hvilken programvare man har på telefonen og om det har kommet ny oppdatert programvare? Eller kobler man bare mobilen til pc'en og kjører oppdaterings service ca 1 gang i måneden for å være sikker? Endret 19. august 2007 av 2die4 Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Jeg mener og huske at hvis du har Sony Ericsson Updating Service installert varsler den ifra om ny firmware til mobilen? Men uansett, på denne mobilen er det en ganske kjekk funksjon, nemlig en oppdaterings tjeneste. Denne finner du på Innstillinger/Generelt. Her kan du lett la mobilen søke etter ny firmware, eller sjekke din nåværende programversjon. Du kan også få den til og minne deg på hver nye oppdatering. Nyeste firmware R6BC002 Lenke til kommentar
SCV Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Mulig og få tak i et programm som gjør slik at man kan gi hver enkelt kontakt forskjellig lyd når jeg får sms? slik som med vanlige anrop? Og kanskje et annet programm som gjør at mobilen switcher mellom et vist antall bakgrunner fra tid til annen? har k810i ja. Lenke til kommentar
SCV Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Og er det noen måte og slette skrivebeskyttede filer på? irriterer meg grønn over disse demo spillene som ligger der som ikke går and og slette. -Fred ut- Lenke til kommentar
kiripe Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Noen som vet om man ved en evt debranding kan fortsette å bruke SEUS, eller om man må fortsette å kjøpe credits for SWoppdateringer? Lenke til kommentar
VonOs Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Noen her som vet om jeg kan legge inn et program ellernoe på denne telefonen, slik at jeg kan passordbelegge meldinger, kontakter etc.? Synd denne telefonen ikke har denne funksjonen orginalt. Lenke til kommentar
kiripe Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Ser ikke ut til at det er store aktiviten igjen i tråden Lenke til kommentar
VonOs Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Håper virkelig noen kan svare! er så kjekt å bare kunne sette passord på meldinger, så slipper jeg å drive å slette "sensitivt" materiale... Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Jeg tviler sterkt på at det finnes et program som gjør at man kan løse eller skjule enkelte meldinger. Og sjoko sitt spørsmål skjønte jeg ikke Lenke til kommentar
VonOs Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Jeg er ikke ute etter et program som kan låse enkelte meldinger, men låse f.eks hele innboks, sendte meldinger osv. Jeg hadde denne funksjonen på en samsung jeg hadde en gang i tiden, og må si at denne lille finessen savnes. Det var dog det eneste positive med telefonen(Aldri samsung igjen ) Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Hmm.. Jeg tror ikke du finner et program som kan gjøre dette, men det hadde vært kjekt, ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå