Gå til innhold

Medion - kjopt på Coop

mann_47

Anbefalte innlegg

Hei,

Er det noen som kan hjelpe med å fortelle hvilken type RAM jeg skal/kan kjøpe til min stasjonære PC som jeg kjøpte på tilbud for litt under et år siden på Coop? Gjerne om du vet hvor mye RAM jeg kan oppgradere PC'n med?

Dette står oppgitt på baksiden av min PC

Medion

Modell: PC MT 7

Type: MED MT 451G

mvh

mann_47 (nå 50 :) )

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heisann!

Gjorde et par søk etter maskinen, men kom ikke opp med noe relevant.

Du burde ringe coop og høre med dem, de burde ha register over hvem som er leverandør etc, slik at du muligens kan søke den opp på en eventuell bedriftsside.

Ellers pleier RAM brikkene å være merket med spesifikasjoner, om de er merket er det bare å søke på f.eks prisguiden etter tilsvarende.

Det er relativt enkelt å ta ut rambrikker, de er festet med en enkel mekanisme - du vipper de opp ved å presse ned flippene som er på hver side av brikkene, og gjøre det omvendte når du skal sette de tilbake, bare sørg for at vippene er dratt tilbake før de sutter de ned, så glir brikkene på plass.

Lykke til :thumbup:

Lenke til kommentar

Last ned program som heter Cpu-Z, start det, gå inn på minne-seksjonen og fortell oss hva som står der.

Cpu-Z kan helt trygt lastes ned her

Hvis du i tillegg får åpnet "kassa" di (bruker å gå an å ta av lokket på venstre side av kassa hvis du har et lite tårn) og tar et bilde så kan vi se hvor mange minnebrikker du har plass til.

Edit: La til siste avsnitt

Endret av trettifire
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...