ellenhar Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Har laget et design, men er ikkje helt fornøgd, syns kanskje det er litt kjedelig? har litt lyst til å forandre på designet, ha en banner på toppen, istaden for bildet og det på siden.veit at det ikkje e d heilt normale å ha det på slik på siden.blir kanskje litt mindre webside-aktig. Burde eg forandre på fargane? eg er veldig glad i svart, men er kanskje litt mørkt og det er nå fint med litt lyse, avslappa farger også..noen tips?.. Noken so he tips på korleis linkane på bilder, filmar og dagbok kan lagast meir interessante? litt kjedelig med heilt enkle likar. Eg ønsker å ha et litt proft bildegalleri, men har ikkje funne nåke htlm-kode for det som er nåke særli..har prøvd et bildegalleri-program før, men huskar ikkje ka det heiter.. Siden er slik den skal vere i ie, i firefox blir hovedinnholdet flyttet en cm ned. noken som veit ka so gjer d? http://home.no/veh/ Har laget designet på jobbsiden til far min. kunne godt tenke meg tilbakemelding/tips på den også..den skulle vere enkel og skulle stå i stil med logoen hans..denne siden er skrive med tabeller, for det var det vi lærte på skulen, har gått over til å bruke div i ettertid. http://www.hareideradioogtv.no/ Lenke til kommentar
jonanders102 Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 (endret) http://home.no/veh/ linken virker ikke...... edit:Og forresten, ikke bruk tabeller! Endret 23. april 2007 av jonanders102 Lenke til kommentar
ellenhar Skrevet 23. april 2007 Forfatter Del Skrevet 23. april 2007 linken skal fungere, er serveren til home.no som ikkje e heilt stabil.. Lenke til kommentar
jonanders102 Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 (endret) linken skal fungere, er serveren til home.no som ikkje e heilt stabil.. 8454390[/snapback] Åja husker da jeg hadde siden min der.... Siste tide var det bare tull. Var jeg deg ville jeg byttet til hotserv.dk. Mye bedre gratishost. Endret 23. april 2007 av jonanders102 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 (endret) Ikke akkurat mye å skyte av. Du har i det minste bare brukt tabeller på den ene siden din. - For stort mellomrom mellom menyen og innholdet - Ufine farger - Rotete kildekode - Bruk til overskrifter, ikke Du burde lese litt på HTMLDog og W3 Sschools. Endret 24. april 2007 av Runar Lenke til kommentar
ellenhar Skrevet 24. april 2007 Forfatter Del Skrevet 24. april 2007 Ikke akkurat mye å skyte av. Du har i det minste bare brukt tabeller på den ene siden din. - For stort mellomrom mellom menyen og innholdet - Ufine farger - Rotete kildekode - Bruk <hX> til overskrifter, ikke <p><b> Du burde lese litt på HTMLDog og W3 Sschools. 8457745[/snapback] nei veit at det ikkje e nåke å skryte av,hehe... ja, hadde ikkje lært div då eg laget den siden som er med tabeller, var en av dei første eg laget, men nå kan eg å bruke div sann passe... -syns mellomrommet var finast sann eg, trur at viss eg tok det nærmare vart det nåke som ikkje stemte heilt, men kan prøve å forandre på d.. - skal prøve å finne nåken andre fargar som er finare.. - forstår ikkje heilt ka du meina me rotete kildekode da men, syns ikkje den e rotete eg... - veit at en ikkje skal bruke b, men skreiv d då ej laga sida(var litt lei), og har ikkje retta d opp i ettertid.. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Du bør enten ha hele siden midtstilt, eller ingen ting. At menyen ligger på venstre siden og innholdet er midtstilt ser ikke bra ut. Mulig at mellomrommet er mindre på skjermen din, men her ser det ikke bra ut. Du finner sikkert litt inspirasjon til farger her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå