levlex Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Nå er det bevist: Selv amatører kan sende falske meldinger til GPS-en i bilen din. Les mer Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Genial overskrift! Har folk virkelig så lite å gjøre? Greit at noen bluajacker mobiltelefoner når man kjeder seg, men å hacke en GPS? Tror ikke dette blir noe utbredt problem. I såfall har folk rett og slett for lite å gjøre Lenke til kommentar
St. Anders Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Dette er jo positivt, nå kan terrorister varsle hva som kommer til og skje før det skjer:P haha Lenke til kommentar
kornelen Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Det må jo kunne gjøre noe slik at det var vanskeligere å hacke seg på gps-en. Litt Kjedelig å få opp slike meldingen når en kjører. Likevel er det nok en stund til dette begynner å bli vanlig, men produsentene har sikkert funnet på noe til da, håper jeg. Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Nå skal ikke jeg være prikete, men dette hang vel ikke helt på greip? "To italienske sikkerhetseksperter har nå bevist at det går an å hacke vanlige bil-GPSer, selv for amatører." Jeg vil påstå at du ikke er noen alminnelig amatør hvis du vet hvordan du sender ut falske TMC-meldinger. Man kan selvsagt argumentere med at "amatør" betyr at du ikke tjener penger på det, men bedjizzz... Dette er ikke noe som majoriteten av folk kan gjør Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg