lokeland Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Pga. en hel del kluss med harddisken min, Windows, Linux, bootloadere og det som er, satte jeg i en gammel HD jeg hadde installert WinXP på. Det er snakk om en IDE harddisk på 8,4gb. Problemet er at alt av mine filer ligger på min S-ATA harddisk på 250gb, og når jeg kjører WinXP fra IDE harddisken ser ikke WinXP den sekundære S-ATA harddisken. Det er tre FAT32-partisjoner på den sekundære S-ATA harddisken jeg trenger. Hvordan får jeg WinXP til å se disse? Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Du må vel installere driveren for S-ATA-kontrolleren slik at den kan detektere S-ATA-disken? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 23. april 2007 Forfatter Del Skrevet 23. april 2007 Hvordan kunne jeg da kjøre WinXP på S-ATA harddisken uten å ha installert S-ATA drivere før? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Har du sjekket om disken er synlig i Diskbehandling? http://www.theeldergeek.com/disk_management.htm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå