>Jonas< Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 (endret) Hjelper noen som skal kjøpe ATV her. Den skal i hovedsak brukes som et leketøy. De har fått et tilbud på Kudaki K-200 brukt til 9k, nypris er 13k. Er litt skeptisk til denne da den virker ganske enkel og spinkel, og kanskje ikke tåler så mye juling.. Kriteriene er iallefall slike: - Minimum 200ccm - Samme om det er med gir eller automat - Maks 20 000 kroner - Gjør ikke noe om den er registrerbar, men ikke noe must - Skal tåle å lekes litt med Så om noen har noen å anbefale, eller ikke å anbefale hadde det vært fint! EDIT: Fant denne, Kazuma Falcom 250, og er det noen som vet noe om denne? EDIT 2: Endret topic ettersom ATV er bestilt. Noen som har litt peiling på denne? Endret 1. mai 2007 av >Jonas< Lenke til kommentar
Fugitive Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 (endret) Kazuma falcon solgte vi før :!: om de var gode eller dårlige vet jeg ikke, men er dog ikke mere en 15hk i den EDIT: ser det står 21hk på linken din, men var ikke så mye på de vi solgte! så hva denne forhandleren har gjort vet jeg ikke Endret 23. april 2007 av Fugitive Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 23. april 2007 Forfatter Del Skrevet 23. april 2007 Kazuma falcon solgte vi før :!: om de var gode eller dårlige vet jeg ikke, men er dog ikke mere en 15hk i den EDIT: ser det står 21hk på linken din, men var ikke så mye på de vi solgte! så hva denne forhandleren har gjort vet jeg ikke 8454426[/snapback] Noen du kan anbefale? Regner med at Honda og Yamaha er gode, selv de litt billigere modellene? Lenke til kommentar
Fugitive Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 (endret) vet du har satt maks summen til 20k! men øker du 5 lapper så får du så mye bedre kvalitet! bare se her: http://finn.no/finn/mc/object?finnkode=968...tot=786&page=15 her: http://finn.no/finn/mc/object?finnkode=963...tot=786&page=15 og her: http://finn.no/finn/mc/object?finnkode=969...pos=370&tot=786 Endret 23. april 2007 av Fugitive Lenke til kommentar
Fugitive Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 (endret) Noen du kan anbefale? Regner med at Honda og Yamaha er gode, selv de litt billigere modellene? 8454478[/snapback] Kazuma skal vistnokk ha Honda motorer! men girkassa er dårlig i noen modeller. Honda er kvalitet i alt annet, så skulle tru att de kan lage ATV også! yamaha er også holdbart. Men skal man ha yamaha eller honda trenger man mer en 20k for minimum 200cc. da vil du nokk få tak i en 80cc Edit: Dette er en rå atv! men koster da 10k mer en du vil betale http://finn.no/finn/mc/object?finnkode=984...pos=405&tot=786 Endret 23. april 2007 av Fugitive Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 1. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2007 (endret) Da var ATV bestilt, og det ble en ny Yamaha Grizzly 125. Noen som kan si litt om denne? Hvordan er kvalitet, hvordan er det med toppfart, aks og slikt? Noen ikke så dyre trimmuligheter? Endret 1. mai 2007 av >Jonas< Lenke til kommentar
Fugitive Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 er nokk lite trim muligheter på den men kjøper du den ny? isåfall kunne du fått noe som hadde gått mye bedre til den summen Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 1. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2007 er nokk lite trim muligheter på den men kjøper du den ny? isåfall kunne du fått noe som hadde gått mye bedre til den summen 8513872[/snapback] Ikke jeg som bestilte. Skulle bare hjelpe noen med å finne noen muligheter, men så kom bestefaren der og spytta inn noen kroner så de dro ned til Pro Tech og bestilte ny.. Sitter det noen plomberinger i slike som kan fjernes? Og hva er toppfart på denne? Lenke til kommentar
Fugitive Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 (endret) Plomberinger er det nokk lite av siden dette er en 4-takter. av toppfart kan han sikkert ikke forvente mer en 60-70km/t Endret 1. mai 2007 av Fugitive Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 1. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2007 (endret) Plomberinger er det nokk lite av siden dette er en 4-takter. av toppfart kan han sikkert ikke forvente mer en 60-70km/t 8514476[/snapback] Hvordan er det med effektanlegg og slikt da? Tviler egentlig på at de kommer til å gjøre noe med den, men kjekt å vite. Hvordan er kvaliteten på den? Tåler den mye røff behandling? Endret 1. mai 2007 av >Jonas< Lenke til kommentar
Fugitive Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Plomberinger er det nokk lite av siden dette er en 4-takter. av toppfart kan han sikkert ikke forvente mer en 60-70km/t 8514476[/snapback] Hvordan er det med effektanlegg og slikt da? Tviler egentlig på at de kommer til å gjøre noe med den, men kjekt å vite. Hvordan er kvaliteten på den? Tåler den mye røff behandling? 8514777[/snapback] er lite vits med effekt annlegg på denne! man får tøffere lyd, men ikke mer Alt har en grense på hva det tåler av behandling, men yamaha pleier sjeldent å tulle med produktene sine! Så litt "unormal" kjøring vil den tåle Lenke til kommentar
butthead90 Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Kanskje det er noe plomberinger ved sylinderen, akkurat der eksosen går ut til eksos-anlegget. Til meg så var det en liten 'klosse' som dekket sånn at det ikke kom ut fullt med eksos. Du kan jo se? Men jeg skiftet sylinder da, men nå snakker jeg om 50cc, kanskje det er sånn på den grizzly'en og? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå