Simkin Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 (endret) bestilte meg nettopp et trådløst nettverkskort på amentio, og det står att varen skal være på lager.. men når jeg ser på menyen min på min profil står det et rødt kryss etter varen jeg har bestilt?!?! og det står lager ETA 03.05.07 hva er dette for noe tull? Endret 23. april 2007 av Simkin Lenke til kommentar
Pibbz Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 bestilte meg nettopp et trådløst nettverkskort på amentio, og det står att varen skal være på lager.. men når jeg ser på menyen min på min profil står det et rødt kryss etter varen jeg har bestilt?!?! og det står lager ETA 03.05.07 hva er dette for noe tull? 8453852[/snapback] I og med at Amentio vel ikke har noe lager i det hele tatt, men speiler andre leverandørers lager så er jeg ikke overrasket. Ventet selv i 1.5 måned på en Linksys Managed Gigabit switch før jul, var ikke noen fin erfaring. Lenke til kommentar
gammalost Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 (endret) Har faktisk akkurat samme problemet med Amentio. Bestilte en HD på onsdag. Da var varen på lager. På fredag var den plutselig utsolgt. Da hadde ordren min stått som "under behandling" siden onsdag med samtlige varer merket som "på lager" Selv om de ikke har eget lager, betyr det ikke at dette er akseptabelt. De burde ha et logistikksystem som fungerte. Endret 28. april 2007 av gammalost Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 (endret) Jeg skulle først kjøpe min bærbar på amentio. Sto +20 på lager. dagen etter jeg hadde bestilt sto det plutselig "ikke på lager". Da ble jeg irritert og avbestilte der og kjøpe den på xd istedet. Endret 28. april 2007 av KRAFortune Lenke til kommentar
Nordentro Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Samme problem her, i min ordre står det ikke på lager, mens på websiden har de 1000+?? Hva er dette for noe tull?? Lenke til kommentar
Pibbz Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Som jeg sa tidligere, de har ingenting på lager, men speiler andre leverandørers lagerstatus. Når folk bestiller vil de kjøpe disken fra billigste leverandør, med et påslag i pris. Om de er utsolgt hos den billigste leverandøren kan vel situasjoner som dette oppstå Its all about the money Lenke til kommentar
Nordentro Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Nå har jeg snakket med Amentio! De er faktisk verdens hyggligste og hjelpsomme på telefon og tar seg god tid til kunden. Det er en feil i butikkløsningen de har kjøpt og dette er under utarbeidelse. Det er flere andre nettbutikker som bruker samme systemet, så dette kan være noe som kan dukke opp andre steder også! Problemet ligger mellom Grosisten Norek og prislistene. Alle mine varer er underveis selv om det ikke ser slik ut på nettbutikken deres. Amentio bruker flere levrandører, men feilen ligger mot Norek slik jeg forsto. Det dukker heller ikke opp noe sporingsnummer for de varene som sendes fra Norek, men de kommer! :-) Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 30. april 2007 Forfatter Del Skrevet 30. april 2007 Problemet ligger mellom Grosisten Norek og prislistene. Alle mine varer er underveis selv om det ikke ser slik ut på nettbutikken deres. jepp, varen min var visst også underveis da jeg ringte, men det så jo ut som om varen var utsolgt. men hjelpsom og grei han jeg prata med så. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå