Piano_jente92 Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Vennelig... greit nok... Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Hjemmehersker og Mandig Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Skriv hva navnene deres er først da! Lise : Gud er fullkommen... Lenke til kommentar
KenBjork Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Guttenavn Kenneth Betydning: Kjekk, født av ild Forklaring: Guttenavnet er et engelsk navn som stammer fra både det skotske navnet Coinneach, som betyr "kjekk/vakker", og det skotske navnet Cináed, som betyr "født av ild". Samme uttale: Keneth, Kennet Samme betydning: Ken, Kent Popularitet: Omlag 9 500 personer i Norge har guttenavnet Kenneth som første eller eneste fornavn. Lenke til kommentar
Suncurtain Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Mitt navn, Gulbrand, betry angivelig "guds sverd" Har forresten fått nytt navn nå, Stålet Ble plutselig oppringt av vg, aner ikke hvordan de fikk snusen i navneendringen. Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 (endret) Mitt navn, Gulbrand, betry angivelig "guds sverd"Har forresten fått nytt navn nå, Stålet Ble plutselig oppringt av vg, aner ikke hvordan de fikk snusen i navneendringen. Er det du?? hørte det på radioen i kveld. En person som ville skifte navn til stålet plutonium Endret 7. februar 2008 av Lise04 Lenke til kommentar
Suncurtain Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Er nok meg, ja. Kanskje jeg får medhold med Plutonium også, søknaden er sendt til justisdepartementet. Lenke til kommentar
Elindomiel Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Navnet mitt, Miranda, betyr mirakuløst - rar og vidunderlig. Det stammer fra et latinsk ord, 'mirabilis'. Og det er et engelsk ord som stammer fra 'mirabilis' også... 'mirandous'. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Herman: Betydning: Hærmann/soldat Forklaring: Guttenavnet er en variant av Hermann, som er et tysk navn som består av "her" som betyr "hær", og "mann" som betyr "mann". Armin har visst samme betydning, så Armin van Buuren og jeg er noen skikkelig soldater Lenke til kommentar
Beatrix Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 (endret) Dottera mi sitt navn betyr "Av edleste slag, edel skjønnhet" og ho er ein av 60 som heiter det i landet vårt. Ho har og eit mellomnavn som dei ikke har lagt inn enda. Eg har tre fornavn og dei betyr i rekkefølgen dei er i; Blind Arbeidsduktig og Kristen. Eg er altså ein blind arbeidsduktig kristen, takk mamma&pappa. Det var det eg hadde håpt på. ;-) Mannen min sitt navn betyr Tvilling og Evig hersker/enehersker,. Endret 11. februar 2008 av Beatrix Lenke til kommentar
MVR Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Mone - betyr ønske eller rådgiver. Det passet meg egeltlig veldig bra, begge deler Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Thomas Betydning: Tvilling Forklaring: Guttenavnet er en gresk form av det arameiske navnet Te'oma som betyr "tvilling". Samme uttale: Tomas Samme betydning: Tom, Tommy [Vis alle] Popularitet: Omlag 22 000 personer i Norge har guttenavnet Thomas som første eller eneste fornavn. Lenke til kommentar
Badering Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Samme som TheOneAsk Hei hei navnbror! Syntes betydningen av Thomas er litt lame i forhold til andre. Utrolig mange navn som har barske betydninger, eller direkte positive betydninger. Men tvilling er litt … tamt? Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Hehe, Heisann! Ja, litt tamt egentlig. Veldig populært namn då. Lenke til kommentar
Dragonforce99 Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Mitt namn betyr Seiersfolk/folkeseier. Freedom! Lenke til kommentar
MVR Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Hehe, Heisann! Ja, litt tamt egentlig. Veldig populært namn då. Ja, Thomas er et veldig fint navn, alt for fint til betydningen ;P Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Trønder ((d)en som trives) + hjemhersker! Mmm, hersker av Trondheim... Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 (endret) Guttenavn: Jøran Betydning: Bonde/jordarbeider Forklaring: Guttenavnet er en variant av Gøran, som er en svensk variant av Georg, som er en form av Georgios, som er et gresk navn, som er utledet av ordet "georgos", som betyr "bonde" eller "jordarbeider". Navnedag: 9. juli* -_- Bonde.. xD Endret 29. februar 2008 av Knotten07 Lenke til kommentar
reds Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 mitt betyr: Guden Mars, krigersk jaja, ganske bra betydning det i forhold til alternativene Navnet Marius kommer egentlig fra ordet "mare", altså sjømann fra gammelt av. Ikke guden Mars. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå