Gamlemor Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Markus Betydning: Guden Mars, krigersk, hammer Lord-Myrrah: Lord er en tittel. Myrrah er myrra med en H, som er en gummiharpiks, brukes til røkelse, og sikkert annet tullball. Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Petter Betydning: Stein, klippe Forklaring: Guttenavnet er utledet av Petrus, som er en latinsk form av det greske ordet "petros" som betyr "stein" eller "klippe", som igjen er en oversettelse av det arameiske bynavnet "Chepas" som er utledet av ordet "kéfá" med samme betydning som "petros". Snasnt, viste ikke dette. Om det passer er en annen sak. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Navnet mitt, Snorre, betyr "villstyring". :!: Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Herman betyr hærman. Navnet er fra Tyskland Lenke til kommentar
MilkY Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 navnet mitt (Einar) betyr: ene-kriger, hærmann som står alene = modig Lenke til kommentar
xersess Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 navnet mitt "Olav" betyr Stamfarens etterkommer Lenke til kommentar
DragonEyes Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Peder: Betydning: Stein, klippe Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Andrè: Betydning: Mandig xD Forklaring: Guttenavnet er en variant av Andreas, som er utledet av "andros", som er genitivsformen av det greske ordet "aner" som betyr "mann". Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Forsvarer/forsvarende mann... Lenke til kommentar
Myst Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 (endret) Mitt betyr "verdighetsperson". Endret 22. august 2007 av myst84 Lenke til kommentar
BumperSticker Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Mitt betyr kjær, evt venn Ganske kjedelig ja Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Trond: Vokse og trives. Og det passer som beskrivelse til meg! Lenke til kommentar
Olum Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Navnet mitt betyr "Etterkommer av en stor person" (Ole Magnus). Direkte oversatt vil det være (Stamfarens etterkommer, stor). Lurer på hvem jeg kan være etterkommer av? Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Er det ikke en konge elns som het Magnus? Lenke til kommentar
DonKristo Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 DonKristo: Don: Hentet fra wikipedia. (Forklarer bedre enn jeg klarer) # Don (honorific), a Spanish and Portuguese title, given as a mark of respect, also used in Italy. * A crime boss. Kristo: Forkortelse for navnet mitt som er Kristoffer som igjen betyr den som bærer Kristus. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Er det ikke en konge elns som het Magnus? 9353682[/snapback] Betydning: Stor Forklaring: Guttenavnet er et latinsk navn som betyr "stor". Navnedag: 16. april Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Navnet mitt betyr fred. Lenke til kommentar
Barely dead Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Lars Betydning: Laurbærtre, fra Laurentum Forklaring: Guttenavnet er en nordisk variant av det latinske navnet Laurentius, som er et latinsk navn som betyr "fra Laurentum" som var en by i antikkens Italia. Byen Laurentum hadde trolig fått navnet sitt fra det latinske ordet "laurus" som betyr "laurbærtre". Lenke til kommentar
Kongmarius Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Navnet mitt betyr: Guden Mars, Krigersk og mandig Lenke til kommentar
Rullestein Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Maria Betydning: Ukjent betydning - Så spennende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå