Kiro Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Hva betyr egentlig navnet ditt,passer det md hvem du er? Det er også litt morsomt å se hvordan navn blir fort populære,og andre forsvinner helt...... Du finner ut hva navnet betyr her :Link Lenke til kommentar
Namek Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Navnet mitt betyr stor Jeg er da ikke feit. Betyr egentlig Enehersker/diktator. Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 (endret) Hoaxed: Du er lurt Steinar: Steinkriger.. Så spennende at jeg er en kriger fra steinaldern, mens resten springer rundt med AG3 og nymoderne tanks. Endret 23. april 2007 av HoaXed Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Mitt betyr Herren er oppreist. Passer igrunn ikke i det heletatt, regner med at det er en religiøs henvisning. 1 Lenke til kommentar
darling Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Mitt namn tyder anten kvinne frå havet eller berre frå havet. Det stemmer vel ikkje akkurat, men ein viss fascinasjon for havet har eg Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Daniel: Gud er dommer. Det er det tåpeligste jeg har hørt på lenge.... Lenke til kommentar
Snowbunny Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Navnet mitt har ikke noen betydning... hmmm kanskje det betyr at jeg ikke har noen betydning?? Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Mitt betyr mann eller mannlig. Synes det passer bra.. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 tar copy & paste fra Wikipedia siden det er mandag og jeg er i det litt late hjørnet. Einar is an old and popular Norse name deeply connected to the einherjar, the fallen warriors living in Valhalla (mythical home of the Norse Gods); meanings of the name: magnificent, unique warrior, one who fights alone, one man army and/or leader. In Norse religion the einherjar or einheriar, were spirits of warriors who had died bravely in battle. The name is Old Norse for "one-army-ers" (singular would be einheri and the etymology may be from a Common Germanic aina-harj-arja-). It is often interpreted as "outstanding fighter", but might also signify "those who are all [now] in one army", because when alive on earth they were in many armies and bands, but now they are all in the Army of the Dead. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Espen betyr Gudebjørn merkelige greier Lenke til kommentar
KULtent Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Jeg er en dårlig vits etter mine foreldre, men harede enn stein og eldre enn krutt. Lenke til kommentar
DrThomas Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Thomas betyr tvilling stod det. Hadde en kopp før der det stod at det betød tvilling eller venn, men men. Greit uansett Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Mads--------- En gave fra gud Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 navnet mitt betyr ingen ting Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Enkelt og greit: GOD of WAR! Lenke til kommentar
KKake Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Fornavnet mitt, Rune, betyr hemmelighet, men mellomnavnet mitt Kristoffer betyr Kristus bærer. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Fornavnet mitt, Rune, betyr hemmelighet, men mellomnavnet mitt Kristoffer betyr Kristus bærer. 8455782[/snapback] Så deprimernede, det betyr at både fornavnet mitt òg mellomnavnet mitt har religiøse meninger.. :/ Lenke til kommentar
unundindur Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Rasmus = "Elskverdig" =) Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 mitt betyr: Guden Mars, krigersk jaja, ganske bra betydning det i forhold til alternativene Lenke til kommentar
fatalicus Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Rolf kommer fra det norrøne navnet Hrólfr som igjen kommer fra det enda eldre navnet Hródolf, hvor "hród" betyr "berømmelse" eller "ære", og "olf" betyr "ulv" ^_^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå