Gå til innhold

Gave til konfirmant

Anbefalte innlegg

Hei folkens

Min bror skal konfirmeres, og som vanlig er jeg sent ute med alt. Hva skal jeg gi ham i gave.. hva er vanlig å gi innenfor søskenflokken? Har ikke allverdens med penger, men finner jeg noe fint, eller dere tipser meg om noe bra skal han jaggu få det.

Nå, hva ville dere gitt, eller hva har dere gitt i konfirmasjonsgave? ;)

Takker på forhånd :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva snakker vi om i prisklasse? :)

Siden dere er søsken bør det kanskje være litt personlig, noe som han kan se tilbake til om 20 år og huske at denne fikk han av søstere/broren sin for lenge siden. Alle andre gaver er ofte triste gaver som oftest penger. Kjøp noe personlig bare dere to forstår er ofte konge ;)

Lenke til kommentar
Hva snakker vi om i prisklasse? :)

Siden dere er søsken bør det kanskje være litt personlig, noe som han kan se tilbake til om 20 år og huske at denne fikk han av søstere/broren sin for lenge siden. Alle andre gaver er ofte triste gaver som oftest penger. Kjøp noe personlig bare dere to forstår er ofte konge ;)

8454016[/snapback]

Tusen takk!

Jeg fulgte rådet ditt.. tok et dukk ned tenkeboksen, det endte opp med at jeg bestilte 1års medlemskap i Metallica's offisielle fanclub i hans navn. Han får velkomst t-skjorte, signert bilde, medlemskort osv.. tror det er litt stas for en 14åring :w00t:

Men takk til deg HoaXed! :thumbup:

Lenke til kommentar

Hehe. No problem. :) Gjorde det samme til, ja ikke akkurat søsken, men kjæresten. Og det slo litt bedre ann med en gave som virkelig er tenkt igjennom og personlig en enn og en annen familiemedlem du aldri har sett før dukke opp med penger.

(for all del, penger er gøy det:P)

Lykke til i konfirmasjon!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...