Gjest Gjest_Forvirra_* Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Fant ikke noe bedre sted å poste denne, så jeg poster den her. Jeg er en gutt som nettopp har slått opp med kjæresten min (ikke lenger kjæresten nå da), men nå sitter jeg faen meg og griner hele tida, og savner ho på en måte, og føler at jeg har gjort en SVÆR feil. Noen forslag til hva jeg skal gjøre? Grunnen til at jeg gjorde det slutt var lissom at jeg følte at følelsene mine for ho ikke var sterke nok, og jeg gleda meg lissom ikke 100% til å møte ho hver gang. Hvis noen kjenner følelsen av å ville logga av msn når noen kommer online, fordi du har lyst å gjøre noe annet akkurat da, så var det den følelsen e hadde. Hjelp meg! Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Hvis det er sånn du hadde det, var du nok antageligvis ikke akkurat 100% forelska.. Kanskje ikke i det heletatt? Men hvorfor har det blitt slik? Ble du lei henne? Kanskje du kan forklare litt om dette? Grunnen til at du griner, er vel for at du nå innser at du likte henne ganske godt.. Noe som ofte kommer fram når sånt skjer... Sorgen... Men, den går over etter et par uker. Eller tar jeg feil? Lenke til kommentar
H-e-l-l-o Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Hvis det er sånn du hadde det, var du nok antageligvis ikke akkurat 100% forelska.. Kanskje ikke i det heletatt? Men hvorfor har det blitt slik? Ble du lei henne? Kanskje du kan forklare litt om dette? Grunnen til at du griner, er vel for at du nå innser at du likte henne ganske godt.. Noe som ofte kommer fram når sånt skjer... Sorgen... Men, den går over etter et par uker. Eller tar jeg feil? 8453743[/snapback] Varier om hvor lang tid det tar. Selv om jeg ikke har vært sammen med hu jeg har hots for, så har jeg ennå ikke kommet over henne, selv om det er 8 måneder siden jeg falt for hu. On-topic though: Som AnaXyd sa, kanskje du har innsett først nå om hvor glad du er i henne? Mens under forholdet så var du usikker? Skjer ofte det. Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Kan godt hende du har rett for det er ikke lenge siden som sagt... Om jeg ble lei henne? hmm... Vel, til tider syns jeg hun ville ha litt vel mye kontakt med meg lissom (ikke fysisk), og jeg vil lissom ikke bruke absolutt 100% av tiden min på henne. Og når vi var sammen, hadde jeg det ikke akkurat drit gøy, og det hendte noen ganger at jeg så på klokka for å se om det var lenge til jeg måtte gå.. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Høres ikke ut som dette var den rette for deg... Du syntes kanskje hun var litt kjedelig, hun var for intens og ville BARE at du skulle være med henne hele tiden. Hun virker litt uforståelig i grunn... Du vil nok møte andre som du kommer til å føle helt annerledes for! Lenke til kommentar
Ikea92 Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Tror det er sånn at hu 'maste' mye på deg, og du orka ikke hu og gikk lei. Akkurat sånn jeg mista typen min, jeg måtte bare prate m han 24/7. Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Det høres ut som det er noe i den duren jeg har det ja. Kjempebrae svar Tusen takk alle sammen Lenke til kommentar
Ikea92 Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Det høres ut som det er noe i den duren jeg har det ja. Kjempebrae svar Tusen takk alle sammen 8453891[/snapback] Men jeg tror egentlig det er det right thing hvis du ikke elsker henne lengre. Uansett så går det over noen uker, så bare heng mye ute med kompisene dine, og få tankene dine på plass Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Tror det er sånn at hu 'maste' mye på deg, og du orka ikke hu og gikk lei.Akkurat sånn jeg mista typen min, jeg måtte bare prate m han 24/7. 8453842[/snapback] Rart, kjæresten min sier at alt er i orden mellom oss, men hun tar knapt kontakt med meg i det hele tatt. Jobber på samme arbeidsplass og bor 7-8min unna hverandre med buss, men likevel er det stille fra den fronten. Begynner sånn smått å gå lei hele greia Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Sånn hadde jeg det også når jeg gjorde det slutt med gamlekjæresten min. La det gå tid, så finner du nok fort ut at du egentlig ikke angrer. Bare litt skummelt å plutselig være helt 'alene'. Jeg har hvertfall aldri angret på at jeg slo opp. Det var det rette for begge to. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå