rvenes Skrevet 22. desember 2002 Del Skrevet 22. desember 2002 Fant eit genialt progam for og styre/få oversikt over ting på pc'n din. Blant anna (frå venstre på bildet) OS, CPU usage, Memusage, Uptime, Caps Lock status osv, Skjermoppløysing, harddisk status (diskplass) (denne eg holdt musa over på bildet) , Winamp controll, new mail ikon (kan sjekke mailen din kvart 1 min), neste er Sync mot atom ur (altid rett klokke på pc'n din), Google er din venn! søkefelt, nettverks fart, Volum kontroll. og enda så trur eg du kan velge fleire ting. http://www.winbar.nl/ <-- hovedside http://www.winbar.nl/screenshots.php <-- Fleire skjemskudd! http://www.winbar.nl/download.php <-- DOWNLOAD!!! (Bildet blei i det breiaste laget... faen! men men... l00k!) Syntes det var litt SMÅGENIALT!... hehe... også er det gratis og bruke!. [[/img] Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 22. desember 2002 Del Skrevet 22. desember 2002 menne... er det noe systemkrevende i seg selv? Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 22. desember 2002 Del Skrevet 22. desember 2002 naisnais!! installerte det netopp... Dette er et genialt program!!! Lenke til kommentar
JonV Skrevet 22. desember 2002 Del Skrevet 22. desember 2002 Kjører selv et program som heter StatBar. funker på samme måte som ditt program. på maskina mi bruker den 0%cpu load og Ca 8MB Ram ikke mye men noe Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 22. desember 2002 Del Skrevet 22. desember 2002 samma her.. 0% CPU og 8,8mb ram. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 22. desember 2002 Del Skrevet 22. desember 2002 Jeg vil heller anbefale statbar. www.statbar.nl eller noe slikt. Har litt færre funksjoner, men fungerer bedre. Winbar er noe av det mest ustabile jeg har prøvd. Hvertfall når jeg plasserer den på skjerm nr. 2. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 23. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2002 hmm... Jau... StatBar var rimlig bra... noke lunde dei samme funksjonane... + at time sunc fønka... Teste begge ei stund og sjå kordan det går! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. desember 2002 Del Skrevet 23. desember 2002 Det programmet syns jeg rett og slett var dårlig. Bruker selv Coolmon. Hvis dere ser HER så ser dere at programmet er tekstbasert, nesten en type html som du kan redigere selv. Og det bruker ikke mye systemresureser heller som dere ser er: Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 23. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2002 Ikkje så ofte eg ser på desktopen min... Dessuten 8 mb ram er ikkje så masse idag! Lenke til kommentar
Ancistrus84 Skrevet 23. desember 2002 Del Skrevet 23. desember 2002 Jeg bruker noe som er enda bedre enn det der... Det kalles GkrellM 2. Men, igjen, det er ikke noe for dere windows n00bs Kom for ni titta Og man kan endre skins... God Jul. Lenke til kommentar
Sinnsro Skrevet 23. desember 2002 Del Skrevet 23. desember 2002 sorry men Winbar var no skikkelig møkk, noe så ustabilt program har jeg nesten aldri vært borti Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 23. desember 2002 Del Skrevet 23. desember 2002 Det programmet syns jeg rett og slett var dårlig.Bruker selv Coolmon. Hvis dere ser HER så ser dere at programmet er tekstbasert, nesten en type html som du kan redigere selv. Og det bruker ikke mye systemresureser heller som dere ser er: Du var jo ikke helt heldig med det screenshotet. det bruker jo 1% CPU! (winbar bruker 0% cpu, alltid, og 3000 KB) Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 ..og 3000 KB.. Det kan variere mye! Winbar bruker alt fra 3 - 8 mb.... men Uansett liker jeg winbar best.. Har brukt Breal sin løsning lenge siden. Det er uoversiktlig. Samme syns jeg om statbar. (kanskje en smakssak?) Winbar er oversiktlig og enkel. Er enig i at den er litt ustabil med tanke på skifting av resolusjon, men det er vel ikke noe en gjør hvert jævla minutt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå