Ninjajedi Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 (endret) Hei! Ved ett fantastisk irriterende tilfeldighet har jeg klart å knekke begge mine headsett. Den ene var SteelSound 5H, den andre var Creative HQ1700. Altså mitt headsett til PC og iPod. Nå har det seg slik at jeg ikke har råd til å kjøpe "nytt headsett x2". Så det jeg ønsker er et par anbefalinger som kan dekke begge disse bruksområdene. (Trenger ikke mic) Forslag som vurderes: Beyerdynamic DT 231 Ikke spørr hvordan de ble ødelagt, blir bare irritert på meg selv. Hvis noen i det hele tatt svarer, skal jeg dedikere en klem til dere på starten av tråden. Klemmer til: The_Fire Endret 23. april 2007 av Ninjajedi Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Hvor mye er du villig til å bruke? Grado SR-60 skal ha god lyd (til musikk). Om du finner de i Norge til en akseptabel pris kan nok diskuteres, da de over dammen går for halv pris. Om du kjøper de og ikke liker de kjøper jeg de av deg. Beyerdynamic DT 231 er et billigere alternativ. Test av begge hodetelefonene her. Litt vanskelig å si hva du trenger, da musikk og PC-spilling ikke går helt opp i opp (med mindre man hører på tekno). Lenke til kommentar
Ninjajedi Skrevet 23. april 2007 Forfatter Del Skrevet 23. april 2007 (endret) Tekno ftl.. Metal ftw! Mitt bruk av headsettet deles vell oppi 70% Musikk og 30% Spill. Er vell villig til å gå opp til rundt 800kr. Noen som har erfaring på AKG K81 DJ? Endret 23. april 2007 av Ninjajedi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå