Valemon Skrevet 22. desember 2002 Del Skrevet 22. desember 2002 Husker noen disse spillene? Jeg var grisehekta. Og nå som julen med dens fritidsproblemer nærmer seg er det tid for å skaffe seg et spill. Finnes det noe spill ala disse to utrolig kule spillene for tiden? Alle forslag mottaes med stor takk Uansett, god jul! Lenke til kommentar
storeelg Skrevet 22. desember 2002 Del Skrevet 22. desember 2002 Independence War: The Edge of Chaos må jo være en suksess hvis du ikke har spilt det. Sykt bra spill, hvor du har story line men egentlig kan gjøre som du vil... Og ja, meste parten av tiden går med på piratvirksomhet Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 23. desember 2002 Del Skrevet 23. desember 2002 Ah, jeg elsket Privateer-spillene. Har dem begge faktisk. Lenke til kommentar
zoneman Skrevet 23. desember 2002 Del Skrevet 23. desember 2002 Hmm ja privateer ja jeg tror jeg hadde et av de spillene eller noe var hvertfal en handling der hvor du var eneste overlevende i en krasj å du husket ikke hvem du var, du kunne følge historien å finne ut hvem du er eller du kunne drive med heeeelt andre ting. masse opdrag å ta, en del filmsekvenser også. noen som husker hvilke det var?. Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 23. desember 2002 Del Skrevet 23. desember 2002 Det var 2-eren. Lenke til kommentar
Valemon Skrevet 23. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2002 Jeg har sjekket ut Independence War 2 og det ser fett ut. Vært rundt i butikker og jakta etter det i dag, men det ser ikke ut som jeg får det før jul! Takk for tipset!! Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 25. desember 2002 Del Skrevet 25. desember 2002 Er det noen som har URL til Independence War 2 sin web site? :o Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 Freelancer ffs! http://www.lancersreactor.com/ http://www.lancernews.com/ Lenke til kommentar
Valemon Skrevet 28. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2002 Fikk tak i dette nå, og har spilt det litt. Det er helt genialt. Tar seg godt ut på 2x2 meter bilde på veggen også (prosjektor) ... romjula er reddet!! Anbefales. Lenke til kommentar
Biera Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 Elite! Skulle nå ønske det kom til Gameboy Advance... da hadde jeg kjøpt begge deler! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå