matrosen Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 (endret) Hei alle sammen. Skal gå til innkjøp av ny pc rundt slutten av juli. Har satt meg opp et oppsett som følger: Handle vogn HER. Kabinet: Antec P 182 PSU: Corsair HX620W Hovedkort: Gigabyte GA-P35-DQ6 CPU: Intel Xeon 3040 CPU Kjøler: Noctua NH-U12F evnt Thermalrihgt Ultra 120 eXtreme hvis tilgjenelig Minne: Corsair XMS2 Dominator DDR2-1050 2GB (2x1GB) Lagring: 2xWestern Digital Caviar SE16 500 GB Skjermkort: Club3D Geforce 8800 GTS 640 MB Skjerm: Samsung Syncmaster 226BW Maks pris 15k men kan strekke meg et stykke lenger hvis det gir "good value for bucks" Bruksområder for pcen vil være film, overklokking og noe spilling. Har tenkt og overklokke en god del men vil ha et oppsett som kan stå på 24/7 stabilt da jeg henter ut mye data når jeg er på nordsjøen.. vil m.a.o ha en maskin som kan stå på 4 uker i strekk uten å kødde seg for mye. Ser at det allerede begynner og koste litt så hvis det er noe jeg kan gjøre for å få det billigere men med samme ytelse så si ifra.. Er veldig usikker på valg av cpu hovedkort og minne..... Hjelp meg noen?? Endret 11. juni 2007 av matrosen Lenke til kommentar
matrosen Skrevet 12. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2007 ingen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå