Gå til innhold

Hjelp av kjøp av Cs.


Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg skal kjøpe Cs for Søskenbarnet mitt og han skal ha med..eh..Alle 4 som viste seg og være Day of Defeat,Half Life 2 Deathmatch,Team Fortress og Cs source tror jeg men hvilken må jeg bestille for og få alle disse? Går det ann og kjøpe Half Life2 Episode 1 og få dem?

Takker på Forhånd for alle svar :)

Edit: så at det var noe sånt Counter Strike Antholigy eller noe lignende men uansett hva er det for noe?

Endret av x-nobbit
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei.

Jeg skal kjøpe Cs for Søskenbarnet mitt og han skal ha med..eh..Alle 4 som viste seg og være Day of Defeat,Half Life 2 Deathmatch,Team Fortress og Cs source tror jeg men hvilken må jeg bestille for og få alle disse? Går det ann og kjøpe Half Life2 Episode 1 og få dem?

Takker på Forhånd for alle svar :)

Edit: så at det var noe sånt Counter Strike Antholigy eller noe lignende men uansett hva er det for noe?

8453326[/snapback]

 

Det finnes en enklere måte, du kan bare gå inn på http://www.steampowered.com/v/index.php også laster du ned steam. Deretter registrerer du en bruker, og kjøper spillet igjennom Steam, der får du med pakker med spill i. Når du har kjøpt, så lastes spillet ned i steam vinduet :)

Lenke til kommentar

Ja men er det ingen mulighet for kjøp av spill?Når han skulle registrere seg member på Runescape fikk han ikke lov pga at foreldrene var redde for det der med kredittkort over internett.(Narturligvis er det jo forskjell på Jagex og Valve men det vet ikke de :ermm: )

Endret av x-nobbit
Lenke til kommentar
Ja men er det ingen mulighet for kjøp av spill?Når han skulle registrere seg member på Runescape fikk han ikke lov pga at foreldrene var redde for det der med kredittkort over internett.(Narturligvis er det jo forskjell på Jagex og Valve men det vet ikke de :ermm: )

8455482[/snapback]

 

Registrer en profil med hans navn og hans e-mail med et latterlig enkelt passord slik at han kan bytte det selv.

Lenke til kommentar

trenger bare å kjøpe CS pakka, så får du resten av modsa..?? ehh?

jeg kjøpte bare CS antholigy så fiukk jeg med cdkey.. typa inn den.. installerte cs1.6 og resten av modsa.. Day of the feat osv.. men jeg kunne ikke spille Half-life2 eller Dayofdefeat Source elnz.. da må du kjøpe CSS pakka ;)

 

du finner de på EBgames..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...