Gå til innhold

Corsair minne på Komplett

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Jeg kommer ihvert fall ikke til å svikte Quad når det gjelder minne!

De har vist en utrolig service og jeg kan ikke noe annet enn å forbanne komplett for å ta inn Corsair siden de "hater" overklokking og overklokkere!

Ikke skjønner jeg heller hvorfor de SVINA reklamerer på www.overklokking.no!!!!!!!

Hvis du bare i forbifarten er så dum og nevner at du har overklokket din PC`en så mener de at det er feilen og garantien/reklamasjonsretten gjelder ikke lenger!

Lenke til kommentar

Corsair er nice det;)) da jeg skulle bestille pc til pappa, (hadde drøyd en ekstra dag) så var Corsair brikka der. Første dagen de kom i lista, bestilte jeg:D Jeg var en lykkelig mann :p

Synes komplett skal ha all ære for å ha mye produkter jeg liker ;)

Magnus

btw, disse nye smilyene er stygge! Liker msn sitt utvalg bedre!

Lenke til kommentar
Skal kjøpe xms 3500 ram... Hvilket hk anbefaler dere til det?  

Det må gå an og låse agp og pci hastighet

Spørs jo litt om du skal ha P4 eller AMD, men jeg sitter selv med ett hovedkort med Intel P4PE chipsett, og det er ikke av de dummeste;)

Lenke til kommentar
Skal kjøpe xms 3500 ram... Hvilket hk anbefaler dere til det?  

Det må gå an og låse agp og pci hastighet

Som det blir sagt ovenfor kommer det ann på prosessoren din. Men siden du har fått et Intel forslag kan jeg komme med AMD.

ASUS A7N8X Deluxe blir vel regnet for å være det beste chipsettet på markedet i dag. Så vidt jeg vet kan du sette AGP og PCI hastigheten uavhengig uten at jeg skal garantere dette. Dette kortet selger de også på Komplett.no :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...