Submoose Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 (endret) Som overskriften sier så spiser tekstprogrammene mine opp teksten min. Jeg skriver en setning: eks: Jeg en tur Jeg ser det mangler ordet "går" så jeg skriver "går" og dette skjer: Jeg går ur For hver bokstav jeg skriver, forsvinner den bokstaven foran. Jeg har _alltid_ lurt på dette (siden tidenes morgen) og nå har jeg fått nok. Problemet forekommer i OpenOffice, Word, WordPad etc., men ikke Notepad. Takk for all hjelp Endret 23. april 2007 av Submoose Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Trykk på knappen "Insert" på tastaturet. Magi! Problemet skal nå være fikset. Lenke til kommentar
Submoose Skrevet 23. april 2007 Forfatter Del Skrevet 23. april 2007 Tusen takk! Du har reddet meg fra den fæle, idiotiske, og glupske tekstspisern Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 hihi. Intet problem. Hadde selv det problemet før, intil jeg fant den onde jævelen på tastaturet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå