pong Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Hallo. Da jeg merket at systemet ble noe så inni granskauen treigt her om dagen når jeg satt å spilte WoW så fant jeg ut at alt det bråket måtte være harddisken. Så jeg forsto at disken måtte være rimelig godt fragmentert. Så når jeg sto opp før jobb i morres startet jeg defragmentern til windows xp og gikk på jobb. Når jeg kom tilbake nå i dag så ble forskrekket over at programmet var ferdig, men det hadde ikke akkurat gjort stort. rapporten sa så å si ingenting intresant. En sjapp analyse viste fort at nesten ingen data var flyttet, og defrag var til og med frekk nok til å si at jeg burde defragmentere disken. Er den standard defragern til windows xp ett stykke hærverk? Jeg fikk inntrykk av at det bare er vrøvel. Noen som kjenner til gode alternativer? Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Hallo. Da jeg merket at systemet ble noe så inni granskauen treigt her om dagen når jeg satt å spilte WoW så fant jeg ut at alt det bråket måtte være harddisken. Så jeg forsto at disken måtte være rimelig godt fragmentert. Så når jeg sto opp før jobb i morres startet jeg defragmentern til windows xp og gikk på jobb. Når jeg kom tilbake nå i dag så ble forskrekket over at programmet var ferdig, men det hadde ikke akkurat gjort stort. rapporten sa så å si ingenting intresant. En sjapp analyse viste fort at nesten ingen data var flyttet, og defrag var til og med frekk nok til å si at jeg burde defragmentere disken. Er den standard defragern til windows xp ett stykke hærverk? Jeg fikk inntrykk av at det bare er vrøvel. Noen som kjenner til gode alternativer? 8453080[/snapback] Ja! O&O er bra! Riktig nok ikke gratis, men dog et meget godt program. Bruker det selv Ellers så skader det absolutt ikke å søke på Google med f. eks søkeordet: "Defragmentation tool" Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Det pene koslige defragmenteringsprogrammet i Windows 98 funket ihvertfall ypperlig.. hehe. Aldri brukt det i XP Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå