Propofol Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Jeg har teoretisk tentamen i bilteori klasse B i morgen, noen som kan anbefale meg noen nyttige sider? Tar det som valgfag. Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 http://www.teoritentamen.no/ Betal 30 kroner med mobilen og ta den om og omigjen, og les i boka. Er ikke no annet som kan hjelpe deg Lenke til kommentar
snarius Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 www.prove.no www.teoritester.no www.ufo.trafikk.no Lenke til kommentar
Propofol Skrevet 23. april 2007 Forfatter Del Skrevet 23. april 2007 Takker for alle svar, virkelig til hjelp! Skal poste resultatene mine i testene her. Lenke til kommentar
Potetmann Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Her er mange sider med gode notater til de som skal ta bilteorien: link. Lenke til kommentar
Scannor Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 (endret) Edit: Tenkte ikke før jeg spurte et tåpelig spørsmål. Endret 3. februar 2011 av Scannor Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Hvis du ser på datoen denne tråden er opprettet så skjønner du hvorfor. Er ifra 2007, og slike "tullefag" finner du ikke per dags dato. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå