Gå til innhold

Bærbar kom på tilbud

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte en Fujitsu-Siemens Amilo Pi1536 fra netshop tett etter midnatt til en pris av 5995,-. Nå ser jeg at PC'en ligger på ukens tilbud til 4995,-. Har jeg krav på kompensasjon da? Eller må jeg returnere og bestille ny for å få den til en billigere penge?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg kjøpte en Fujitsu-Siemens Amilo Pi1536 fra netshop tett etter midnatt til en pris av 5995,-. Nå ser jeg at PC'en ligger på ukens tilbud til 4995,-. Har jeg krav på kompensasjon da? Eller må jeg returnere og bestille ny for å få den til en billigere penge?

8452887[/snapback]

Nei, du har ikke krav på kompensasjon, men om du vil så kan du sikkert sende i retur og så bestille på nytt. Selv om jeg anser dette som en heller naturlig prisutvikling.

Lenke til kommentar

Mulige løsninger:

* Hvis den ikke er sendt, kanseller bestillingen og bestill på nytt.

* Bruke angreretten, dvs sende den tilbake og få igjen kjøpesummen. Koster deg returportoen.

* Ta kontakt, og si at du kommer til å bruke angreretten om du ikke får et passende avslag. :)

Lenke til kommentar
Spørsmålet her er jo når Ukens tilbud starter hos Netshop?

8457922[/snapback]

En uke er ikke alltid en uke og et tilbud er ikke alltid et tilbud når det gjelder ord som kommer fra en selgers munn. Teknisk sett starter det når de legger ut tilbudet, men som sagt kan han jo bare ringe de og prøve å gjøre en deal.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...