Arne Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Hei! Mens eg brukte pc'en, så brått vart det ikkje signal i skjermen. Eg trudde sjølvsagt det var skjermkortet, og vart fortvila. Men, så hadde det seg slik at det var kabelen, og eg bytta han ut. Men, eg måtte bytte han ut med ein anna slags kabel, og bruke ein omformar for å få han til å passe i skjermkortet mitt. (Ati radeon x850 XT). Så no, er signalet analogt, og ikkje digitalt... -_- Då må eg ha ei leidning, men spørsmålet er kva leidning. Den gamle var lik i begge ender, nemleg slik: \\\ \\\ \\\ \\\ --- \\\ \\\ To blokker med 3x3 pinner, pluss ein slags bindestrek-pinne. Trur kanskje det heiter DVI, men eg er ikkje sikker. Kan nokon linke til ein slik? Det bør helst vere over 1,5 meter og under 350kr. Helst psdata, mpx eller komplett. Takk! Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Høres ut som dvi ja i så fall er det en slik som dette du skal ha http://www.psdata.no/ps.asp?it=121671&mlevel=110106 Lenke til kommentar
Arne Skrevet 23. april 2007 Forfatter Del Skrevet 23. april 2007 (endret) Flott, takk skal du ha! Bestiller no. EDIT: Bestilt, får han på onsdag. Endret 23. april 2007 av Arne Lenke til kommentar
Arne Skrevet 25. april 2007 Forfatter Del Skrevet 25. april 2007 Forresten, er dette den mest moderne kontakten til skjermar, eller finst det noko betre? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Det finnes noe mer moderne på planleggingstadiet, men i dag får du bare DVI (og VGA). http://en.wikipedia.org/wiki/DisplayPort Lenke til kommentar
Arne Skrevet 26. april 2007 Forfatter Del Skrevet 26. april 2007 Ok, men no treng eg verkeleg hjelp! Kabelen kom i dag, og han verker ikkje. Når eg pluggar han i, får eg berre opp "No signal, going to sleep."! Då var det kanskje ikkje kabelen, då! Kva skal eg gjere? Det er vel anten skjermkortet eller skjermen?! Kva for ein er det? Eg treng verkeleg noko betre enn analogt signal no! Skjermen min har berre uttak for DVI, så eg kan ikkje bruke VGA. Skjermkortet mitt har og berre inntak for DVI. Det eineste som verker er ein DVI-kabel som har ein DVI med mindre pinnar i i eine delen og VGA i andre. Heldigvis fekk eg tak i ein omformar, slik at eg får han i pcen, og det verker. Men den nye kabelen min verker ikkje. Eg kan verkeleg ikkje bruke analogt signal med denne dårlege kvaliteten. Eg treng rask hjelp, det er jo pappa som har betalt for han! Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 (endret) Hm eneste jeg kan tenke på er at dvi utgangen på skjermkortet kan være gåen. Men det hele hørres litt rart ut, sikker på at du ikke har satt opp noen skjerminstillinger som ikke støttes av skjermen på dvi mode ? Endret 26. april 2007 av Thorsen Lenke til kommentar
Arne Skrevet 27. april 2007 Forfatter Del Skrevet 27. april 2007 Nei, eg trur ikkje det. Om eg skal resette instillingane, korleis gjer eg det? Eg har ein Fujitsu Siemens skjerm og eit ATI Radeon X850 XT. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Kan være så enkelt at skjermen står i analog modus (VGA) og ikke digital. Se om du har en source knapp på skjermen. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 27. april 2007 Forfatter Del Skrevet 27. april 2007 Nei, eg kan ikkje finne denne knappen... Eg har fire knappar, "Menu/sel", "nedover_pil høgtalar", "oppover_pil sol" og "auto/exit". Og sjølvsagt powerknappen. Eg finn ikkje noko slikt. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 28. april 2007 Forfatter Del Skrevet 28. april 2007 Ingen? Kan nokon vere så snill å kome med forslag? Lenke til kommentar
Fedje Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Har du prøvd å trykke auto knappen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå