Gå til innhold

Defekt kabel til skjerm. Kva kabel er den rette?

Arne

Anbefalte innlegg

Hei!

Mens eg brukte pc'en, så brått vart det ikkje signal i skjermen. Eg trudde sjølvsagt det var skjermkortet, og vart fortvila. Men, så hadde det seg slik at det var kabelen, og eg bytta han ut. Men, eg måtte bytte han ut med ein anna slags kabel, og bruke ein omformar for å få han til å passe i skjermkortet mitt. (Ati radeon x850 XT). Så no, er signalet analogt, og ikkje digitalt... -_-

Då må eg ha ei leidning, men spørsmålet er kva leidning. Den gamle var lik i begge ender, nemleg slik:

\\\ \\\

\\\ \\\ ---

\\\ \\\

To blokker med 3x3 pinner, pluss ein slags bindestrek-pinne. Trur kanskje det heiter DVI, men eg er ikkje sikker. Kan nokon linke til ein slik? Det bør helst vere over 1,5 meter og under 350kr. Helst psdata, mpx eller komplett.

Takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ok, men no treng eg verkeleg hjelp! :(

Kabelen kom i dag, og han verker ikkje. Når eg pluggar han i, får eg berre opp "No signal, going to sleep."!

Då var det kanskje ikkje kabelen, då! :(

Kva skal eg gjere? Det er vel anten skjermkortet eller skjermen?! Kva for ein er det? Eg treng verkeleg noko betre enn analogt signal no!

Skjermen min har berre uttak for DVI, så eg kan ikkje bruke VGA. Skjermkortet mitt har og berre inntak for DVI.

Det eineste som verker er ein DVI-kabel som har ein DVI med mindre pinnar i i eine delen og VGA i andre. Heldigvis fekk eg tak i ein omformar, slik at eg får han i pcen, og det verker. Men den nye kabelen min verker ikkje. Eg kan verkeleg ikkje bruke analogt signal med denne dårlege kvaliteten. :(

Eg treng rask hjelp, det er jo pappa som har betalt for han!

Lenke til kommentar

Hm eneste jeg kan tenke på er at dvi utgangen på skjermkortet kan være gåen. Men det hele hørres litt rart ut, sikker på at du ikke har satt opp noen skjerminstillinger som ikke støttes av skjermen på dvi mode ? :hmm:

Endret av Thorsen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...