Coffey Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Håper på å høre noen GODE argumenter om dette, for detta er noe jeg virkelig har lurt på ass, hva er best? Film er jo mye lettere å gjøre "følelsemessig", men spill kan få deg mye mer "sugd inn", men det kan variere VELDIG Eller; er det bare jeg som sammenligner to HELT forskjellige ting? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 jeg er veldig glad i begge deler, men det er vel ca. 20 virklig gode filmer for hvert virlig godt spill. men man må se en del filmer for å være underholdt like lenge som med visse spill. KOTOR tar ca. 25 timer pr. gang man runner det, det er en del filmer som må til for å være underholdt like lenge. hm, jeg grier ikke helt å bestemme meg. hvis man tar med tv sammen med film så ville jeg nok valgt det Lenke til kommentar
AngryPolarBear Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Ser ikke vitsen i å sammenlikne. Noen spill er gode, andre er dårlige. Noen filmer er gode, andre er dårlige. Man kan like begge ting. Personlig spilte jeg mer før, og så mindre film. Nå de siste årene er det helt klart omvendt. Lenke til kommentar
spiffers Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Er nok ikke så dumt å sammenlikne spill og film, da spill blir mer og mer filmatiske i sitt uttrykk. Spillgrafikken utvikler seg også kraftig, og det gir jo håp om spill ikke langt frem i tiden, som er så realistiske i sin grafikk og fysikk at det blir tilnærmet likt å spille som å se film. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Hva er best av orgasme og volleyball? Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Hvilket svar forventer du egentlig når du lager tråden i Film forumet? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Hva er best av orgasme og volleyball? 8453000[/snapback] Man vet aldri med deg. Men; Det kan ikke sammenlignes. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 23. april 2007 Forfatter Del Skrevet 23. april 2007 Hvilket svar forventer du egentlig når du lager tråden i Film forumet? 8453128[/snapback] Hvor skal jeg legge den DA? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 23. april 2007 Forfatter Del Skrevet 23. april 2007 Hva er best av orgasme og volleyball? 8453000[/snapback] Hmm, tipper du går for volleyball da eller? Dummaste svaret ever Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 vel du kunne lage den her. https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=58 eller her https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=184 Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Hva er best av orgasme og volleyball? 8453000[/snapback] Hmm, tipper du går for volleyball da eller? Dummaste svaret ever 8454649[/snapback] Det finnes ingen dumme svar, kun dumme spørsmål. Hva er best av fly og bil? Vel, med fly kan man komme lenger mens med bil kan man komme seg til butikken ute å sjekke inn. Det er en absurd sammenligning. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 tenker du helst vil ha orgasme ved hjelp av en vollyball Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 tenker du helst vil ha orgasme ved hjelp av en vollyball 8454940[/snapback] Jeg trekker det jeg sa om dumme svar. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 For meg er det film som er tingen. Klarer ikke å nyte et spill. Lenke til kommentar
m0zzdart Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 vel du kunne lage den her. https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=58 eller her https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=184 8454675[/snapback] spill/film? samma om han poster det i spill eller film da Lenke til kommentar
xersess Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 vanelig vis foretrekker eg å spille spill framfor film, men ikkje spill i fra filmer, det bleier som regel å vere dorlege spill. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 24. april 2007 Forfatter Del Skrevet 24. april 2007 vanelig vis foretrekker eg å spille spill framfor film, men ikkje spill i fra filmer, det bleier som regel å vere dorlege spill. 8457980[/snapback] Ja! Haha, har du prøvd..... X-men spillet eller Supermann Returns spillet? Men jeg syns nesten alle "filmer av spill" filmer pleier å være dårlige og, f.eks House Of The Dead Men vi har jo noen bra "spill basert på film da" f.eks Gudfaren spillet, Spiderman spillene? og Riddick spilla Forresten, her kan du lese om Superman Returns spillet! :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå