Gå til innhold

Hva er best? Film eller spill?

Coffey

Anbefalte innlegg

Håper på å høre noen GODE argumenter om dette, for detta er noe jeg virkelig har lurt på ass, hva er best?

Film er jo mye lettere å gjøre "følelsemessig", men spill kan få deg mye mer "sugd inn",

men det kan variere VELDIG :wee:

Eller; er det bare jeg som sammenligner to HELT forskjellige ting? ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg er veldig glad i begge deler, men det er vel ca. 20 virklig gode filmer for hvert virlig godt spill.

men man må se en del filmer for å være underholdt like lenge som med visse spill.

KOTOR tar ca. 25 timer pr. gang man runner det, det er en del filmer som må til for å være underholdt like lenge.

hm, jeg grier ikke helt å bestemme meg.

hvis man tar med tv sammen med film så ville jeg nok valgt det

Lenke til kommentar

Er nok ikke så dumt å sammenlikne spill og film, da spill blir mer og mer filmatiske i sitt uttrykk. Spillgrafikken utvikler seg også kraftig, og det gir jo håp om spill ikke langt frem i tiden, som er så realistiske i sin grafikk og fysikk at det blir tilnærmet likt å spille som å se film.

Lenke til kommentar
Hva er best av orgasme og volleyball?

8453000[/snapback]

Hmm, tipper du går for volleyball da eller? Dummaste svaret ever :hrm:

8454649[/snapback]

Det finnes ingen dumme svar, kun dumme spørsmål.

Hva er best av fly og bil? Vel, med fly kan man komme lenger mens med bil kan man komme seg til butikken ute å sjekke inn. Det er en absurd sammenligning.

Lenke til kommentar
vanelig vis foretrekker eg å spille spill framfor film, men ikkje spill i fra filmer, det bleier som regel å vere dorlege spill.

8457980[/snapback]

Ja! Haha, har du prøvd..... X-men spillet eller Supermann Returns spillet? :wee:

Men jeg syns nesten alle "filmer av spill" filmer pleier å være dårlige og, f.eks House Of The Dead :hrm:

Men vi har jo noen bra "spill basert på film da" :) f.eks Gudfaren spillet, Spiderman spillene? og Riddick spilla :)

Forresten, her kan du lese om Superman Returns spillet! :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...