Gå til innhold

TT bigwater735 vs. TT big typhoon


NilsiT

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

gjør deg selv en tjeneste og styr unna TT bigwater. svææært mange, inkludert meg selv har opplevd problemer med bigwater..i mitt tilfelle (som hos veldig mange andre) stoppet pumpen. Den startet igjen noen dager senere (?!?) ..Så, etter et par mnd sprakk cpu-blokka og kjølevæska rant ned på skjermkortet og ødela dette. TT Bigwater er for godt til å være sant. kvalitetsmessig er det helt på bunn...

Lenke til kommentar

Reserator-settene er ikke gode nok, rett og slett. Gå for high-end luft eller high-end vann, ikke en mellomting, det er tipset mitt. Med en noctua NH-12UF og et godt kabinett får du et VELDIG stille system, selv godt overklokket. Med en Thermochill pa120.3, apogee gt, Swiftech MCW60, og en laing/swiftech-pumpe (355 eller 655) har du et fantastisk system som du slipper å skifte ut på mange, mange år selv om du skifter hardware. Det vil også bli musestille med 6 vifter i push/pull + shroud. Problemet er plassen :p Ekstern radiator på taket er jo en idé.

Lenke til kommentar
gjør deg selv en tjeneste og styr unna TT bigwater. svææært mange, inkludert meg selv har opplevd problemer med bigwater..i mitt tilfelle (som hos veldig mange andre) stoppet pumpen. Den startet igjen noen dager senere (?!?) ..Så, etter et par mnd sprakk cpu-blokka og kjølevæska rant ned på skjermkortet og ødela dette. TT Bigwater er for godt til å være sant. kvalitetsmessig er det helt på bunn...

8458512[/snapback]

 

Når kjøpte du TT bigwater?

Settet er jo ute med nye pumper! og trodde også at cpu blokken er ny!

Lenke til kommentar

Så om du skal ha vannkjøling, så må du brenne av nesten 3k på det, ellers så kan du like godt gå for en luftkjøler :roll:

 

Bigwater er et utmerket vannkjølingset til bare 1000kr, det er ikke det beste, men til å koste 1000kr er det veldig bra. Thermaltake har gjort mye endringer på settet og nå er det faktisk god kvalitet på det.

 

Kjøpte selv Bigwater 745 i høst, holdt min e6300 @ 3,2ghz godt under 50 grader. Det er et utmerket sett som lar deg komme billig inn i vannkjølings verdenen.

Lenke til kommentar
Hva er positivt med vannkjøling når det ikke medfører særlig mye bedre ytelse?

8464547[/snapback]

 

Herregud! Du får sefølgelig mye bedere temperatur med bigwater enn tyhoppn :roll:

8466354[/snapback]

med bigwater 735 får du ikke det ved samme støynivå nei, beklager. Muligens noe bedre, men det er ikke snakk om mye.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...