Gå til innhold

Hvor få GeForce 8500/8600 GT Billig?

Anbefalte innlegg

Fikk programmvaren av en venn , men takk likevell!

Edit: Jeg har et tråløst Logitech tastatur og mus...Når jeg spiller klikker begge tingene og jeg setter meg ned å snurrer i ring :p

Noen som vet hvorfor?

:rofl:

8505139[/snapback]

dårlig batteri eller klikka laser..kjøp deg mus og tastatur med usb.

Microsoft IntelliMouse 3.0 er veldig bra, tastatur så kan du kjøpe hva som helst, men er ein fordel at det er godt å skrive/spille med da :)

8505470[/snapback]

Har funnet ut at det er den trådløse tilkoblingen det er noe galt med..

Vet ikke hvordan jeg skal få fixa det...Plutselig slutter tastaturet å funka eller så går det helt spinn vilt...samme skjer med musa :p

Vendig irriteranes! :thumbdown:

8522334[/snapback]

da må du lodde den på nytt, men ikke spør meg hvordan. Hehe, men jeg er nok enig med deg der, jeg og liker best de gamle tastaturene. Jeg har ett fra en Hydro-pc fra 98' :)

8525043[/snapback]

Hva er egentlig å lodde?

Vet at det er å smelte sammen 2 ting i metall sløyd , men du mener vel noe annet:P

:hmm:

8531792[/snapback]

Tror nok han mener å lodde ja (smelte metal). Fordi det er dårlig kontakt mellom punktene. Jeg personelig har hatt noen fæle opplevelser med trådløst, så jeg går nok bare for kablet tastatur/mus nå.

8531812[/snapback]

Liker ikke heller trådløst , men foreldrene mine er ikke villig til å bytte...de syntes det er mer enn godt nok til deres bruk..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Edit: Jeg har et tråløst Logitech tastatur og mus...Når jeg spiller klikker begge tingene og jeg setter meg ned å snurrer i ring :p

Noen som vet hvorfor?

8505139[/snapback]

Microsoft IntelliMouse 3.0 er veldig bra, tastatur så kan du kjøpe hva som helst, men er ein fordel at det er godt å skrive/spille med da :)

8505470[/snapback]

Vet ikke hvordan jeg skal få fixa det...Plutselig slutter tastaturet å funka eller så går det helt spinn vilt...samme skjer med musa :p

8522334[/snapback]

da må du lodde den på nytt, men ikke spør meg hvordan. Hehe, men jeg er nok enig med deg der, jeg og liker best de gamle tastaturene. Jeg har ett fra en Hydro-pc fra 98' :)

8525043[/snapback]

Hva er egentlig å lodde?

Vet at det er å smelte sammen 2 ting i metall sløyd , men du mener vel noe annet:P

8531792[/snapback]

Tror nok han mener å lodde ja (smelte metal). Fordi det er dårlig kontakt mellom punktene. Jeg personelig har hatt noen fæle opplevelser med trådløst, så jeg går nok bare for kablet tastatur/mus nå.

8531812[/snapback]

riktig :thumbup:

Lenke til kommentar

Noen som vet hvorfor?

8505139[/snapback]

8505470[/snapback]

8522334[/snapback]

8525043[/snapback]

Hva er egentlig å lodde?

8531792[/snapback]

8531812[/snapback]

Men tilbake til skjermkort..Jeg fant 7600GT

til 895,- Er dette et bra kort ?......(har også hørt at det går ann å bygge på kortene..altså 2 kort oppå hverandre?!?)

Endret av NothinDoin
Lenke til kommentar

Det er et greit kort ja. Vis du skal ha nye pc om et år kan nok det være et alternativ, eller x1950pro. Men det du har hørt om er sli. Det er to kort som linkes sammen. Dette øker ytelsen betraktilg, men krever mer strøm og lager mer varme og ikke minst dobbelt så dyrt.

Lenke til kommentar
Går det ann å koble til x1950pro til mitt 9800 Pro?

8545443[/snapback]

nei, dei må vere identiske..

8545642[/snapback]

Okei

8545652[/snapback]

men må berre informere at to like kort gjev IKKJE dobbel ytelse, men ØKT ytelse. Derfor vil eg påstå at så tidleg som no, er ikkje SLI så utvikla enda at det gjev valuta for pengane, men kjøp deg heller eit gtx kort, kjempeytelse :)

Lenke til kommentar
Men tilbake til skjermkort..Jeg fant 7600GT

til 895,- Er dette et bra kort ?

8544568[/snapback]

*sukk*

Kikket du ikke på testen jeg linket til? 7600GT AGP duger ikke til R6 Vegas.

8546599[/snapback]

Ops :blush:

Hadde glemt den... :p

8547434[/snapback]

Hva med x1950pro da.

Lenke til kommentar
men må berre informere at to like kort gjev IKKJE dobbel ytelse, men ØKT ytelse. Derfor vil eg påstå at så tidleg som no, er ikkje SLI så utvikla enda at det gjev valuta for pengane, men kjøp deg heller eit gtx kort, kjempeytelse :)

8545910[/snapback]

Tja...

8800 GTX i SLi

I Fear i 2560x1600, så er det bare 1FPS ifra dobbel ytelse.

Tatt fra Andrull

Lenke til kommentar

8545910[/snapback]

Tja...

8800 GTX i SLi

I Fear i 2560x1600, så er det bare 1FPS ifra dobbel ytelse.

Tatt fra Andrull

8558157[/snapback]

Det er fordi fear er et veldig gpu krevende spill. Men noen tilfeller er sli utrolig lønnsomt i spill, andre ganger så som så.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...