SilentNET Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Ble i dag torpedert i en rundkjøring. Tråden om bilen min ligger her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=538891&st=340 Det er i utgangspunktet ikke min feil i det hele tatt, og hun som kjørte på meg tok på seg all skyld. Men siden vi har samme forsikringselskap er jeg redd for at dem skal sno seg til deling av skyld uansett.. Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 23. april 2007 Forfatter Del Skrevet 23. april 2007 Var på vei gjennom en rundkjøring og skulle akkurat til å blinke meg ut igjen når det kom en person fra høyre. Kjørte inn i rundkjøringa og rett i siden på bilen. Traff meg rett foran høyre forhjul. Lenke til kommentar
Semikolon Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 neeeei, RX7en? her er det berre å stå på. ingen tvil om kem sin feil det var. viss forsikringsselskapet påstår skylddeling går du til forbrukerrådet. Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 23. april 2007 Forfatter Del Skrevet 23. april 2007 neeeei, RX7en? her er det berre å stå på. ingen tvil om kem sin feil det var. viss forsikringsselskapet påstår skylddeling går du til forbrukerrådet. 8452880[/snapback] RX-7en ja.. Den står på karosseriverksted nå for å plukkes fra hverandre. Får vel vite mer nøyaktig i morgen tenker jeg. Kommer til å hoppe på skrivebordet til fyren hos forsikringselskapet om dem begynner med noe.. Lenke til kommentar
Semikolon Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 off den er sur. håpar virkelig du får dekka skadene. Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 23. april 2007 Forfatter Del Skrevet 23. april 2007 Har allerede funnet meg ny frontfanger, panser, lyktedeksler og to framskjermer til RHD bil Så om Mazda ikke klarer å skaffe deler så er i alle fall den saken biff. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Skal vel ikke se bort ifra at den blir kondemnert? Har vært borti rundkjøringsulykke og hadde samme selskap som motparten, og min sak var ikke like lyse klar som din i skyldfordelelse, men motparten fikk all skyld, og rett var det. Lykke til, unner deg det virkelig ikke. Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 23. april 2007 Forfatter Del Skrevet 23. april 2007 Jeg er litt redd for at det kanskje kan bli kondemnasjon. Men bilen er jo verdt rundt 200 000,- Og senest i kveld ringte det en som ville kjøpe bilen.. Måtte jo selvfølgelig fortelle at den har blitt påkjørt i dag. Lenke til kommentar
ludvig Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 (endret) Nei og nei, så leit kjedelig når noe du har lagt mye tid i blir ødelagt(på denne og alle andre måter). Håper det ordner seg og at du får bilen tilbake på veien. Endret 23. april 2007 av ludvig Lenke til kommentar
Tomee Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Var på vei gjennom en rundkjøring og skulle akkurat til å blinke meg ut igjen når det kom en person fra høyre. Kjørte inn i rundkjøringa og rett i siden på bilen. Traff meg rett foran høyre forhjul. 8452706[/snapback] Da er det nok hun som kjørte på deg som har all skyld, ja. Skulle forsikringsselskapet klare å få til delt skyld på dette, bør du klage på den avgjørelsen. Jeg har gjort det en gang. Det nytter det. Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 26. april 2007 Forfatter Del Skrevet 26. april 2007 Saken er avgjort og hun fikk all skyld. Jeg koser meg i leiebil for tiden, men venter i spenning på å få se bilen min igjen. Håper den blir god som ny, hvis ikke kommer jeg til å bli vanskelig å ha med å gjøre. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Flotte greier, betaler forsikringsselskapet for leiebil eller? Du får holde oss oppdatert på videre hendelse! Intressant dette her. Gjerne med bilder av bilen og. Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 27. april 2007 Forfatter Del Skrevet 27. april 2007 Dem betaler for leiebil ja. 2006 Audi A4 Avant. Klager ikke på den biten. Skinn, xenon, ryggesensor, audi concert++ Men dessverre bare 1.6 og fwd. Uansett, gleder meg til å få bilen min tilbake. Det har meldt seg flere kjøpere bare de dagene den har vært på verksted, så mulig den forsvinner til en kjøper ganske snart også. Vi får se hva som skjer. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Kordan gjikk det med bilen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå