F.Mackey Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 (endret) Elendig Emnetittel men klarer ikke å forklare det på en setning. Saken er den at jeg har laget trommer i midi format, og lurer på om det finnes en slags VST hvor jeg kan velge mine egne lyder? For jeg vil bruke egne trommelyder, og har allerede oppsettet jeg vil ha. og hvis jeg skal lage hver bar etter hvordan sangene skal være vil det ta sin tid. Og vet noen om en gratis VST for Pizzicato strings og Piano? Takk på forhånd. Trenger noen en bedre forklaring er det bare å gi beskjed. Mvh. Øyvind Endret 23. april 2007 av Eyvindr Lenke til kommentar
Rognalf Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Søk etter "Battery 3", eller "RM IV". Begge ruler; trommeVSTi'er på sitt beste. Hvis du skal ha kvalitetslyder med pizzicatto, strykere og piano bør du nok punge ut litt. Det finnes såkalte SoundFont'er, men de låter kjipt. Lenke til kommentar
Windkin Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Elendig Emnetittel men klarer ikke å forklare det på en setning. Saken er den at jeg har laget trommer i midi format, og lurer på om det finnes en slags VST hvor jeg kan velge mine egne lyder? For jeg vil bruke egne trommelyder, og har allerede oppsettet jeg vil ha. og hvis jeg skal lage hver bar etter hvordan sangene skal være vil det ta sin tid. 8452452[/snapback] Finnes det ikke en egentrommesampler i FL du kan gjøre dette i? Lenke til kommentar
Rognalf Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Denne er det vel? - http://flstudio.com/extimages/p_DirectWave.jpg Jeg er ikke sikker om det følger med egne lyder da.. det gjør det på de to andre jeg nevnte Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 23. april 2007 Forfatter Del Skrevet 23. april 2007 Søk etter "Battery 3", eller "RM IV". Begge ruler; trommeVSTi'er på sitt beste. Hvis du skal ha kvalitetslyder med pizzicatto, strykere og piano bør du nok punge ut litt. Det finnes såkalte SoundFont'er, men de låter kjipt. 8453382[/snapback] Jeg har trommelyder selv, så er ikke villig til å betale en gang til for det, det jeg trenger er sikkert dette direct wave, men hvordan åpner/finner jeg det i Fruity Loops? Og vet du om en VST pakke som inneholder pizzicatto og piano? Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Kan ikke alle spørsmål om FL-studio bli postet i guiden? Eller vil det lett bli oversett slik? Lenke til kommentar
Windkin Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Hva med NI Kompakt. Der har du ihvertfall de to og mye mer til. Er ikke akkurat gratis da men.. Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 hva med å bruke FPC?? det er lastet opp noen sugne tromme samples i dem men bare bytt dem ut med dine egne. og så kan su save det som preset. Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 24. april 2007 Forfatter Del Skrevet 24. april 2007 (endret) hva med å bruke FPC?? det er lastet opp noen sugne tromme samples i dem men bare bytt dem ut med dine egne. og så kan su save det som preset. 8457671[/snapback] FPC? Edit: Fant hvertfall ut av Direct Wave tror jeg. Edit2: Spør i FL guiden, bare overse denne tråden. Endret 24. april 2007 av Eyvindr Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 ja FPC. har du ikke testet den? den er native i fl studio. legg til den som alle andre ting som legges til Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Jeg bruker FPC, det funker fett, ihvertfall om du bruker en drum pad. Den følger med på XXL-versjonen ihvertfall. Battery er vel også et godt valg. Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Jeg bruker FPC, det funker fett, ihvertfall om du bruker en drum pad. Den følger med på XXL-versjonen ihvertfall. Battery er vel også et godt valg. 8481224[/snapback] følger med i producers ed og Lenke til kommentar
Windkin Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 EZ drummser 8481718[/snapback] Ez Drummer er meget bra, men jeg tror ikke du kan bruke egne midifiler i den.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå