molland Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Hei Hva trengs av prog eller lignende for å flytte store filer med data (gb's) mellom to stk hdd'er i pc'en? Har brukt totalcommander nå, men det går jo "evigheter" å flytte filene. Tar gjerne imot tips på hvordan man kan flytte filene raskest mulig. 3ghz og 2 gb ram 2x300 gb disk 1x 250 os disk Frode Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Funker ikke ctrl+c - ctrl+v? Lenke til kommentar
molland Skrevet 23. april 2007 Forfatter Del Skrevet 23. april 2007 Hei joda, men det tar så laaang tid, men kanskje ctrl er raskere enn å bruke total commander? Frode ps, takker for super raskt svar Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Sett det på før du legger deg/før du går på skolen og la det drive på. Lenke til kommentar
RulleRimfrost Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Windows utforsker flytter filer nesten så raskt diskene kan skrive, men selv med mine relativt raske sata-disker tar det fortsatt timesvis å tømme 250Gb... de skriver ikke fortere enn 50 - 60 Mb / s. Lenke til kommentar
molland Skrevet 23. april 2007 Forfatter Del Skrevet 23. april 2007 Hei Testet overføring fra annen s-ata disk i pc'en med en fil på ca 4 gb til en e-sata disk, der brukte den knappe 2-3 min Jeg har en mistanke om den andre disken har litt trøbbel, tror den nærmer seg søppel spannet rett og slett. Den jobber vannvittig treig og etter en viss tid så stopper pc'en hvis jeg overfører filer på x antall gb. Det er vel på tide å kjøpe ny, synd med det som er på disken.. har prøvd med getdataback, men pc bare fryser Frode Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå