anders! Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Hallois! Hjelper en kamerat av meg med drivere til den nye PCen hans. Er ikke sikker på hvilke drivere jeg skal laste ned til skjermkortet hans? Han har et EVGA 8800 GTS 320MB. Burde jeg gå for betadriver ( http://www.nvidia.com/object/winxp_2k_158.19.html ) eller har dere andre drivere å anbefale? Send link! Takk takk! Lenke til kommentar
anders! Skrevet 25. april 2007 Forfatter Del Skrevet 25. april 2007 Bumper denne jeg. Er ikke ofte jeg gjør det men trenger virkelig de driverne! Lenke til kommentar
Lightning- Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Er vel bare og prøve det vel? Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Det er de nyeste driverne og andre folk har fått bedre ytelse med dem så bruk dem du Lenke til kommentar
anders! Skrevet 25. april 2007 Forfatter Del Skrevet 25. april 2007 Det er de nyeste driverne og andre folk har fått bedre ytelse med dem så bruk dem du 8470890[/snapback] Takk for raskt svar! Laster ned fra nVidia sin hjemmeside nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå