Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Biologi som privatist

Anbefalte innlegg

Fant ingen andre tråder med akkurat dette emnet.

Jeg skal opp privatist i 2BI og 3BI i mai. Er det noen som har erfaring med dette, spesielt 2BI? Må jeg gjøre/vise et forsøk under eksamenen? Jeg har nemlig ikke pr. dags dato gjort noen...Leste et annet sted at man ikke trengte å gjøre forsøk i 2KJ (som privatist), så kanskje det er det samme med 2BI?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

"smeboe 02/04-2007 : 13:07 Post #8

Som info til andre som lurer på kjemi som privatist; har akkurat fått vite at det ikke er noe elevforsøk på eksamen - kun teori og regning. De har likevel sagt at det er lurt å lese litt på forsøk... "

Fant denne her på diskusjon.no

Lenke til kommentar

Har tatt 2BI som privatist, men fulgte undervisning på sonans. Vi hadde elevforsøk på skolen men husker faktisk ikke om vi måtte ha det med på eksamen eller ikke.

Jeg fikk derimot spørsmål om ting vi hadde hatt i forsøk(systematisering og hørselen) så det er kanksje en ide å ta det hvis du har muligheten. Ring privatistkontoret ditt og hør om det er obligatorisk å ha med forsøk så får du svar på det.

Lykke til! :thumbup:

Lenke til kommentar

Det har vært flere tråder om dette tidligere, men problemet er vel at søkeordet er på 3 bokstaver.

Det ordner du med dette trikset. Så da har du noen tråder å lese i.

Jeg tok 2BI som privatist til jul. Det gikk lett.

Jeg kontaktet skolen for å få gjennomført disse øvelsene, omtrent 5 stk, ila. en time en ukes tid før. Tror forskjellige skoler har forskjellige øvelser på disse listene.

På eksamen fikk jeg da en av dem, og det var å plassere et objektglass i et mikroskop, stille inn riktig, og forklare litt om hva jeg så (tverrsnittet av et blad).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...