nilberg Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Er i ferd med å gjøre en større omveltning av Hifi, TV og konsoll utstyret, og har valgt å legge meg på en linje hvor det meste er svart. Hifi komponentene pr nå, er i sølv og skal byttes med nyere komponenter i svart. PS3 er på plass, og har allerede fått hedersplass... Eier også en Xbox 360 Premium Edition (hvit) og vil på sikt erstatte denne med Xbox 360 Elite (som er svart), da Hifi-komponentene vil være tilrettelagt for bruk mot en HDMI switch osv. De tidlige bildene av Nintendo Wii viser også den konsollen i svart... hvor er den nå? Hvor får en kjøpt Xbox 360 Elite og Nintendo Wii i svart? Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Xbox 360 Elite kommer til høsten. (Tror jeg da ) Men svart Wii finnes ikke. Kommer kanskje senere, men nå kan du ikke få kjøpt det. Lenke til kommentar
@ir Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Svart wii skal komme. Spørsmålet er når Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 (endret) Ebay link Et silikon deksel som du kan "brette" din Wii inn i, og gjøre den "svart". Svart Wii kommer over tid, men vet ikke når. Trademe Tilhørende svarte silikon skins til Wiimote/nunchuk. Edit: Feil navn på link 2 Endret 23. april 2007 av Bear^ Lenke til kommentar
nilberg Skrevet 23. april 2007 Forfatter Del Skrevet 23. april 2007 (endret) Bevis på at den finnes iallefall..: Det er bekreftet at Wii kommer i svart mot slutten av året. Blir leeenge å vente Endret 23. april 2007 av nilberg Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 He he. Kjøpte meg ny TV i vinter. En av de største kravene var at den skulle være svart, sånn at den passet inn til resten av interiøret. Ellers så har jeg ordnet meg slik at både svart, hvitt og rødt passer fint inn. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 XBOX 360 Elite vil trolig komme hit i november, skal vi tro ryktene. Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 (endret) Bevis på at den finnes iallefall..: Det er bekreftet at Wii kommer i svart mot slutten av året. Blir leeenge å vente 8452668[/snapback] Like mye bevis som at denne versjonen i 24k gull også kommer.. Ja, jeg ville bare være vanskelig Endret 2. mai 2007 av Firetrucken Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Hehe, good one Firetrucken! Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Hehe. Men husker den maidagen i 2005 da vi så Wii (den gang Revolution) for første gang. Iwata tok den ut av lommen inni dressjakka si. Jeg sikla. Lenke til kommentar
dnthalhuk Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Håper man får kjøpt separate kontrollere i svart og til Wii med tid og stunder. Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Har fremdeles min svarte N64 med kontrollere i alle mulige farger Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Har fremdeles min svarte N64 med kontrollere i alle mulige farger 8561799[/snapback] Hehe... Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Har fremdeles min svarte N64 med kontrollere i alle mulige farger 8561799[/snapback] Min er mørkegrå... Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Hehe. Men husker den maidagen i 2005 da vi så Wii (den gang Revolution) for første gang. Iwata tok den ut av lommen inni dressjakka si. Jeg sikla. 8523119[/snapback] Hey. Enten så svikter hukommelsen min igjen eller så har jeg rett å slett ikke sett den videoen. Har noen en link? Lenke til kommentar
Dan_H Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Det finnes case mods til Wii - dette vil si "bokser" som helt og holdent erstatter den hvite "boksen" som sitter rundt Wii`en din nå. Det er ikke noe slags silikon skinn eller klister, som du bretter/klistrer rundt Wii`en din, men snarere en fullverdig modifisering av din Wii. Når den er ferdig vil den se slik ut: Link: http://www.xcmlive.com/cgi-bin/xcmlive/eng...wid&id=RKS00085 Det skal nevnes at hvis du skal innstallere et slikt et, innebærer dette selvfølgelig at du skrur opp Wii`en din. Dette har jeg funnet en guide til deg om her: http://gear.ign.com/articles/780/780633p1.html Synes denne svarte moden ser veldig bra ut, og er nok kanskje et billigere og greiere alternativ enn å punge ut for en ny svart Wii, når den kommer. Selv går jeg nok muligens for denne i fremtiden:P: http://www.xcmlive.com/cgi-bin/xcmlive/eng...&cat=WII-TUNING Lenke til kommentar
Naramar Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Hehe. Men husker den maidagen i 2005 da vi så Wii (den gang Revolution) for første gang. Iwata tok den ut av lommen inni dressjakka si. Jeg sikla. 8523119[/snapback] Hey. Enten så svikter hukommelsen min igjen eller så har jeg rett å slett ikke sett den videoen. Har noen en link? 8856954[/snapback] Den hvor Iwata sa''When yoo turn on teh Revolusion, you will say WAOW'' om grafikken? http://www.youtube.com/watch?v=NEyUsrTso-I...related&search= Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Den boksen Dan-H viser finner du på Modnet for 349 ,-. Linky Finner den og i Chrome og i gjennomsiktig med lys dioder i. Det samme finnes for Xbox 360, blant mange andre kabinetter. Linky Lenke til kommentar
nilberg Skrevet 10. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2007 Det finnes case mods til Wii - dette vil si "bokser" som helt og holdent erstatter den hvite "boksen" som sitter rundt Wii`en din nå. Det er ikke noe slags silikon skinn eller klister, som du bretter/klistrer rundt Wii`en din, men snarere en fullverdig modifisering av din Wii. Den boksen Dan-H viser finner du på Modnet for 349 ,-.Linky Finner den og i Chrome og i gjennomsiktig med lys dioder i. Det samme finnes for Xbox 360, blant mange andre kabinetter. Linky Tusen takk for hjelpen Dan_H og Bear^! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå