The Ghost Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 hei har et maks bud på 20$, men budet er ikke på mer enn 11.50$ og nå angrer jeg så jeg vil gjerne sette maks budet mitt til 11.50$, emn hvordan gjør jeg det ? Lenke til kommentar
JimL Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 (endret) Om du legger inn et maksimumsbud så vil ebay automatisk by for deg opp til denne summen. Det vil si at om auksjonen avsluttes nå så vil du bare måtte betale 11.50. Og bud er bindende, tror det kan bli vanskelig å få gjort det om. Du kan jo selvfølgelig prøve å ta kontakt med kundeservice å høer. Endret 23. april 2007 av JimL Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Jeg tror ikke det er mulig desverre. Budet er nok bindende. Men, du vil ikke måtte betalt 20$ ved mindre noen andre øker budet sitt til nær 20 også. Hvis ingen andre byr på gjenstanden, så kommer du beare til å betale gjeldende bud, altså 11.50. -Stigma Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 23. april 2007 Forfatter Del Skrevet 23. april 2007 (endret) Så det er ikke sånn som på QXL at man kan angre maks budet og eks. sette maks bud til 12$ ? Edit: vet at jeg ikke må betale mer enn 11.5$ om ingen andre byr høyere, men selv om 20$ pluss 17$ i frakt ikke er så mye så har jeg ikke mer enn 600,- å rutte emd og da blir 300 litt mye da ejg ofgså skal ha andre ting Endret 23. april 2007 av The Ghost Lenke til kommentar
huffadhemi Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Du kan lese HER og HER Kort fortalt så kan du trekke budet under gitte forutsetninger hvis du umiddelbart legger inn ett nytt bud. Ha en fin dag. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 23. april 2007 Forfatter Del Skrevet 23. april 2007 Takker du redda dagn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå