danfuruvarp Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Hei får vista snart på den bærbare, men mange av spillene mine har jeg gjort om til iso filer, og av erfaring fra en annen pc så funker ikke alcohol og vista sammen, noen som gar et program som er relativt likt og som funker med vista? Lenke til kommentar
TriNitroToluen Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 (endret) Hei får vista snart på den bærbare, men mange av spillene mine har jeg gjort om til iso filer, og av erfaring fra en annen pc så funker ikke alcohol og vista sammen, noen som gar et program som er relativt likt og som funker med vista? 8452239[/snapback] Daemon tools funker flott på min vista. Endret 23. april 2007 av TriNitroToluen Lenke til kommentar
rallern Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Nyeste Alcohol funger med vista. Fungerte i allefall hos meg. Lenke til kommentar
Skibbe10 Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 alcohol fungerer fint her, så skal vel ikkje vere store problem. Lenke til kommentar
danfuruvarp Skrevet 23. april 2007 Forfatter Del Skrevet 23. april 2007 det er en mulighet at jeg har gammel alcohol, har kun lisens for det, men hvilken versjon funker på vista? Lenke til kommentar
radivx Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 (endret) Om du har kjøpt en gammel versjon av alcohol så får man gratis oppdateringer for livet. Alcohol 52% er dessuten blitt gratis. http://www.free-downloads.net/programs/Alc...2__Free_Edition edit: Jeg har kjørt Alcohol/Deamon Tools på Vista siden RC1, så bare du skaffer nyeste versjon så skal ikke det by på noen problemer. Endret 23. april 2007 av radivx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå