Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Maskinen vil ikke restarte

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på hva som kan vere galt når maskinen ikke vil restarte?

Jeg har vista og trykker på start også på start på nytt og da skrur operativsystemet seg av men ikke selve maskinen(vifte og strømforsyning går) samme skjer når jeg trykker avslutt i vista. operativsytemet skrur seg av menne ikke resten! hva er galt?

Endret av Sixx80
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg lurer på hva som kan vere galt når maskinen ikke vil rebotte?

Jeg har vista og trykker på start på nytt så skrur vista seg av menne ikke hovedkortet og strømforsyning og maskinen starter ikke på nytt! samme skjer når jeg trykker avslutt i vista. operativsytemet krur seg av manne ikke resten!

8452106[/snapback]

Det ville vel ha hjulpet veldig om du kan skrive norsk korrekt. Punktum og komma har sikkert din lærer reperert et par ganger. Dysleksi må man jo ta høyde for, men det er vanskelig å se hva som er feil utifra hva du skriver.

Hvis jeg har forstått det riktig, så er det når du skal restarte maskinen, så ser det tilsynelatende ut til at Vista rebooter, men at dette ikke er tilfellet?

Hvis så stemmer, hadde jeg samme feil selv engang i tiden, men har desverre glemt ekstakt hva jeg gjorde, men en reinstall løste problemet, om jeg ikke husker feil. Det er dog litt drøyt med reinstall av OS pga en slik feil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...