P@rm@nn Skrevet 22. desember 2002 Del Skrevet 22. desember 2002 Først beklager hvis jeg valgte feil gruppe å poste innleget mitt i. Jeg har en 80gb hd og 256mb 333Mhzram. Disken min er partisjonert i 2 deler, en stor å en liten på 7 gb. Begge er ntfs(tror det var riktig skrevet). Den lille formaterer og fikser fat32 før jeg putter backup inn der når jeg reinstalerer pc en. Men den er ikke helt tom nå, jeg har puttet pagefilen der nå. Spørsmålet mitt er egentlig om jeg vil merke ytelsetap ved å sette den for stor. Jeg har god nokk plass, og kan greit ha den på 6gb, men vil det virke negativt på hastigheten? Som dere ser har jeg for lite minne til å be den ikke bruke pagefil, så når jeg først har pagefil er det vell like greit at den er så stor som mulig? Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 22. desember 2002 Del Skrevet 22. desember 2002 hva i all verden skal du med en pagefil på 6gb? Ja, det vil bli et ytelsestap fordi da ikke alt ligger på den raskeste delen av hardisken. (som er starten av hver plate) Sørg for at pagefila ligger på den første og raskeste partisjonen. Om du overhodet kommer til å merke noen forskjell vet jeg ikke... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå