Gå til innhold

Kom inn på skolen jeg ville!

Groening

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det ikke Noroff skolene som har blitt slaktet i media mange ganger? Husker spesielt en reportasje på TV2 Hjelper Deg der det var flere elever som ville ha tilbake pengene fordi skolen levde ikke opp til det de hadde annonsert med.

8497411[/snapback]

Ja, det såg eg og.

Lenke til kommentar
Er det ikke Noroff skolene som har blitt slaktet i media mange ganger? Husker spesielt en reportasje på TV2 Hjelper Deg der det var flere elever som ville ha tilbake pengene fordi skolen levde ikke opp til det de hadde annonsert med.

8497411[/snapback]

Jo, men det var en annen linje i en annen by.

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Det er så mange som kommer til Noroff og forventer at lærerne henger over deg som på ungd.skolen, og jeg er drittlei for så si det mildt.

Noroff er som alle andre kreative fagskoler, den er så god som du gjør den til selv. Man må lære seg å ta ansvar for egen utdanning.

Endret av Ability
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Det er så mange som kommer til Noroff og forventer at lærerne henger over deg som på ungd.skolen, og jeg er drittlei for så si det mildt.

Noroff er som alle andre kreative fagskoler, den er så god som du gjør den til selv. Man må lære seg å ta ansvar for egen utdanning.

8741415[/snapback]

Jeg ser ikke reportasjer om alle fagskolene i landet gang på gang i medier, bare Noroff :hmm:

Lenke til kommentar

Nå er vel Noroff den største privateide fagskolen i Norge også? De har mange avdelinger, og det blir jo helt naturlig at noen blir misfornøyd, slik som alle andre steder. Mistenker at klagingen fra mange(IKKE alle), grunner i det at de aldri har tatt ansvar for egen læring før, men heller vært vant til at lærerene har hengt over dem hele tiden..

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...