Penneknekt Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Den tidligere russiske presidenten ble 76 år gammel. Les hele artikkelen Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Kondolerer. Han var jo delvis god da, ederu Er vel slik de fleste kommer til å huske ham: Samt, det bildet hvor han pincher sekretæren sin på baken, mens hun går opp trappen. Kunne ikke finne det though Lenke til kommentar
Gjest Slettet+12341842 Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Synd at Kamerat Boris gikk bort Som historie-nerd kjente jeg ham som det moderne Russlands far. Han formet det Russland som vi kjenner det i dag. Det var nok alkoholen som forkortet levetiden hans regner jeg med Kondolerer. Lenke til kommentar
pinnsvin Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Ja, han gav Russland demokrati, før putin kom og fucka alt. Seff gjorde han ikke alt så veldig bra men en stor mann var han, definitivt! Kondolerer Russland. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Jeg synes en fin kilde til Jeltsins liv er CNN av alle ting. Selvsagt viktig å ta det som står der med en klype salt, men den virker relativt nøytral i sin beskrivelse. Jeg synes i alle fall Jeltsin bør bli husket for tiden rundt sovjets fall, og hans visjon om et nytt Russland. http://www.cnn.com/2007/WORLD/europe/04/23...n.ap/index.html Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Synd at Kamerat Boris gikk bort Som historie-nerd kjente jeg ham som det moderne Russlands far. Han formet det Russland som vi kjenner det i dag. Det var nok alkoholen som forkortet levetiden hans regner jeg med Kondolerer. 8454869[/snapback] Nå skal det også sier at flere av hans reformer ikke var spesielt framsynte og godt gjennomtenkte. Flere av disse reformene preger fortsatt Russland. Det er vel ikke til å legge under en stol at Putin har endret kurs. Russland er fortsatt milevis unna å være et demokrati, dessverre. Ellers var han jo en fargeklatt. Lenke til kommentar
nilox Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Vil alltid forbinde Russland med denne godlynte bamsen. Har jo vokst opp med å se han danse, drekke og tafse på damer på nyhetene. RIP... Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Et utdrag fra dagens vakre sermoni i katedralen; http://www.youtube.com/watch?v=RLrFS6YVOT0 Lenke til kommentar
g5r Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Endelig. Han har lenge siden sikret seg en plass i helvete. Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Han kommer nok ikke til å råtne på en stund siden han praktisk talt ligger på sprit. Lenke til kommentar
Kalinken Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Endelig. Han har lenge siden sikret seg en plass i helvete. 8476993[/snapback] Haha. Utdyp er du snill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå