Gå til innhold

Spider-Man 3 Til Nintendo Wii

SWRT91

Anbefalte innlegg

Har provd det til 360, ikke veldig bra. Selv om jeg ikke har provd det til wii tror jeg det er den beste versjonen!

Men det er ikke sånne store bugs som ødelegger hele spillet, det er bare sånne små som noen her har nevnt.

Endret av SWRT91
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ingen feil som ødelegger opplevelsen direkte. Men det kan skje tilfeller hvor folk du slenger inn i en vegg får en "clipping" feil. Opplevd en eller annen gang at folk havnet på andre siden av New York grunnet dette, under bakken. Så jeg måtte laste inn siste lagring igjen.

Lenke til kommentar
Ingen feil som ødelegger opplevelsen direkte. Men det kan skje tilfeller hvor folk du slenger inn i en vegg får en "clipping" feil. Opplevd en eller annen gang at folk havnet på andre siden av New York grunnet dette, under bakken. Så jeg måtte laste inn siste lagring igjen.

8616658[/snapback]

Hvis du kunne velge hvilket spill ville du da valgt av ssx blur og spider-man 3?

Har noen prøvd multiplayeren til ssx blur??

Lenke til kommentar

Har ingen av delene, men ssx, tror jeg er best. hvis multiplayeren ikke er endret seg, er det bare 2-player fortsatt, og kameratene kan bli sure siden du banker dem lett i det da det er vanskelig å bare sette seg gned med spillet med en gang. Når det er sagt kan du sette på gode handikapps som ikke ødelegger opplevelsen for deg, og det blir gøy for alle (tror jeg da)

Endret av gormers
Lenke til kommentar
Har ingen av delene, men ssx, tror jeg er best. hvis multiplayeren ikke er endret seg, er det bare 2-player fortsatt, og kameratene kan bli sure siden du banker dem lett i det da det er vanskelig å bare sette seg gned med spillet med en gang. Når det er sagt kan du sette på gode handikapps som ikke ødelegger opplevelsen for deg, og det blir gøy (tror jeg da)

8618088[/snapback]

Var det ikke mulighet for four players?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...