SWRT91 Skrevet 12. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2007 (endret) Har provd det til 360, ikke veldig bra. Selv om jeg ikke har provd det til wii tror jeg det er den beste versjonen! Men det er ikke sånne store bugs som ødelegger hele spillet, det er bare sånne små som noen her har nevnt. Endret 13. mai 2007 av SWRT91 Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Sånn ang. svinging... På tide med en Bionic Commando remake for Wii? Lenke til kommentar
SWRT91 Skrevet 15. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2007 Er det sånne store bugs i spillet eller er det bare sånne små som folk går gjennom biler og sånt? Ingen store bugs liksom? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Ingen feil som ødelegger opplevelsen direkte. Men det kan skje tilfeller hvor folk du slenger inn i en vegg får en "clipping" feil. Opplevd en eller annen gang at folk havnet på andre siden av New York grunnet dette, under bakken. Så jeg måtte laste inn siste lagring igjen. Lenke til kommentar
SWRT91 Skrevet 15. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2007 Ingen feil som ødelegger opplevelsen direkte. Men det kan skje tilfeller hvor folk du slenger inn i en vegg får en "clipping" feil. Opplevd en eller annen gang at folk havnet på andre siden av New York grunnet dette, under bakken. Så jeg måtte laste inn siste lagring igjen. 8616658[/snapback] Hvis du kunne velge hvilket spill ville du da valgt av ssx blur og spider-man 3? Har noen prøvd multiplayeren til ssx blur?? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 (endret) Har ingen av delene, men ssx, tror jeg er best. hvis multiplayeren ikke er endret seg, er det bare 2-player fortsatt, og kameratene kan bli sure siden du banker dem lett i det da det er vanskelig å bare sette seg gned med spillet med en gang. Når det er sagt kan du sette på gode handikapps som ikke ødelegger opplevelsen for deg, og det blir gøy for alle (tror jeg da) Endret 15. mai 2007 av gormers Lenke til kommentar
@ir Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Har ingen av delene, men ssx, tror jeg er best. hvis multiplayeren ikke er endret seg, er det bare 2-player fortsatt, og kameratene kan bli sure siden du banker dem lett i det da det er vanskelig å bare sette seg gned med spillet med en gang. Når det er sagt kan du sette på gode handikapps som ikke ødelegger opplevelsen for deg, og det blir gøy (tror jeg da) 8618088[/snapback] Var det ikke mulighet for four players? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå