SWRT91 Skrevet 6. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2007 Ja, jeg skjønner ikke helt hvordan IGN gir spillet en så lav karakter. Personlig digger jeg spillet, og angrer ikke en minutt på at jeg kjøpte det! 8547232[/snapback] Er menyene det samme som på 360? Og kan man henge opp ned i sånn web?? Lenke til kommentar
Jakos-k Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Har ikke prøvd 360 versionen så det om menyen er lik vet jeg ikke, men å henge opp ned har jeg ikke sett at er mulig. Så tror nok ikke det. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Samme bildene eg linket til det der, også de samme bildene som blir brukt i IGn sin anmeldelse. Utviklerene har tatt sin mengde snarveier underveis sikkert. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Endelig fått min kopi av spillet nå. Ser fram til å teste det så snart jeg kommer hjem. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Ok, TCi, da forventer vi en streng men rettferdig bedømmelse fra deg Lenke til kommentar
TCi Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Spilt i nesten 2 timer nå. Ganske elendig voice acting og satt sammen med tanke på oppdrag. Selve hovedoppdraget er greit nok, men det føles så dårlig satt sammen. Men det å bruke kontrollene til å slenge seg må være det mest befriende jeg har prøvd på en stund. Kanskje det beste med hele spillet. Ellers er det ganske middelmådig når det gjelder grafikken, men som vanlig glemmer du det etter kort stund. Føler ikke den ødelegger selve spillet på noe som helst måte. Ligger vel sånn ca. på nivå med GC sin SM2, bare noen lyseffekter ekstra. Oppdragene er litt repetive, bortsett fra når du kommer til bosskampene. Disse er faktisk ganske underholdende. Hvertfall når du får sving på kontrollene. Personlig ville jeg ha valgt Wii-versjonen til dette spillet. Kan ikke se for meg at dette er så veldig underholdende med å trykke på noen knapper hele tiden. Grafikken er ikke så grensesprengende bra til at det på noen som helst måte rettferdiggjør et kjøp pga. det. Har lenge igjen av spillet som såklart, så mulig oppfatningen min blir forrandret. SM2 ble jo bare bedre og bedre jo lengre du kom ut i spillet og fikk oppgraderinger. Når det gjelder Blacksuit så syns jeg den er bortkastet. Gir ingenting ekstra til serien i det hele tatt i spillform. Ektra kraft ja, men til en stygg pris. Ingen heltepoeng og raserianfall. Bruker den ikke igjen etter jeg fikk den første gangen. Lenke til kommentar
SirKenneth89 Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Ser at dette spillet rett og slett er en klassiker, se bare her: http://www.gamespot.com/wii/action/spiderm...=summary;review "The Wii version of Spider-Man 3 is a depressing combination of ugly to look at and dull to play." Og dette var det eneste tredje-parts spillet til Wii som jeg var noe nysgjerrig på... Lenke til kommentar
SWRT91 Skrevet 12. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2007 Hvorfor mener folk at spider-man 3 til wii er så dårlig?? Bra grafikk(til å være så stort) konge å svinge seg. Kule kontroller? Har ikke spillet da, men si meg hva er problemet? Lenke til kommentar
hodesleng Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Ser at dette spillet rett og slett er en klassiker, se bare her: http://www.gamespot.com/wii/action/spiderm...=summary;review "The Wii version of Spider-Man 3 is a depressing combination of ugly to look at and dull to play." Og dette var det eneste tredje-parts spillet til Wii som jeg var noe nysgjerrig på... 8575097[/snapback] Da går jeg utifra at du ikke kjøpte på noen av de andre konsollene dine ettersom den får så og si like dårlig omtale der...? Lenke til kommentar
b_cybe Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Jeg velger nå alltid å ta disse annmelelsene med en bunke salt, har erfaringer hvor annmelder lovpriser spill og jeg ikke overhodet liker spillet. Har også erfaringer med anmelder slakter spill og jeg allikevel syntes spillet var bra. Saken er at annmeldere er mennesker de og, de er ikke mer ufeilbarlige enn oss andre og de er ikke alltid like objektive som vi liker å tro. Kanskje du faktisk ikke liker spillet men kanskje du gjør det. Har selv ikke prøvd spillet (takket være prosjektoppgaver og kommende eksamen), men jeg har absolutt tenkt å prøve det etter 18. juni. Jeg syns det er litt rart at de ikke har fått til overflatene på bygningene når man er høyt i luften, da dette (såvidt jeg vet) ikke var noe problem på spiderman 2 forrige generasjon. Mistenker at grunnen (som den ofte er med disse film spillene er rushing). Men er ikke byen i spiderman 3 mye større? Uansett syntes ikke jeg det blir fort stort system vis det meste annet funker som det skal. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Jeg velger nå alltid å ta disse annmelelsene med en bunke salt, har erfaringer hvor annmelder lovpriser spill og jeg ikke overhodet liker spillet. Har også erfaringer med anmelder slakter spill og jeg allikevel syntes spillet var bra. Men her er det jo snakk om direkte bugs som ødelegger, ikke subjektive meninger om brettene er bygget opp på en bra måte eller ikke f.eks. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 testa det i butikken i dag. til ps3 var det ganske sugent egentlig. Veit ikke hvordan det er til wii da, men har tenkt til å ta en sjangs på det, siden det er til wii og greier ^_^ stor fan av 2ern til xbox så. Lenke til kommentar
SWRT91 Skrevet 12. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2007 Kan noen si meg om dette er verdt et kjop eller burde jeg satse paa prince of persia eller ssx? Lenke til kommentar
SWRT91 Skrevet 12. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2007 (endret) Du kan lese litt her. 8597386[/snapback] Samme omtala som er paa wii-fan.net lest den. det virker kult men ikke vet jeg saa mange bugs! virker så tøft. Men jeg vil ikke ha et spill som det spillet carbon jeg har (skjekk her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=764422&hl= ) Endret 12. mai 2007 av SWRT91 Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Kan noen si meg om dette er verdt et kjop eller burde jeg satse paa prince of persia eller ssx? 8597360[/snapback] du burde velge en av de to etter min mening istedenfor sm3. Og hvis jeg skal være helt ærlig, ville jeg tatt ssx blur, men det er kanskje en smakssak, uansett begge er er nok bedre enn sm3 får jeg inntrykk av. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Ser at dette spillet rett og slett er en klassiker, se bare her: http://www.gamespot.com/wii/action/spiderm...=summary;review "The Wii version of Spider-Man 3 is a depressing combination of ugly to look at and dull to play." Og dette var det eneste tredje-parts spillet til Wii som jeg var noe nysgjerrig på... 8575097[/snapback] Da går jeg utifra at du ikke kjøpte på noen av de andre konsollene dine ettersom den får så og si like dårlig omtale der...? 8595233[/snapback] Har selv alle 3 konsollene og valgte ikke å kjøpe dette spillet, pga dårlige omtaler. Pleier å stole på annmeldere, dem er jo like mye personer som vi er så hvorfor kan man ikke stole på annmeldelser når nesten alle gir nesten like karakterer Lenke til kommentar
TCi Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Personlige føler jeg at Wii-versjonen er den eneste utgaven som er verdt det. Kontrollen er solid og underholdende. Å trykke knapper i dette kjedelige spillet tror jeg ikke har vært det samme. Kanskje jeg får testet noen av de andre utgavene ved en senere anledning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå