Gå til innhold

Spider-Man 3 Til Nintendo Wii

SWRT91

Anbefalte innlegg

Black suit funker fett, blir jo sterk som en okse og vel så det :!:

Får å komme inn i den trykker man på venstre "piltast" oppe på remoten.

For å få den av, trykker man på knappen igjen. Da begynner drakten å kjempe i mot og man må riste litt på kontrollene. Etter litt "risting" er man tilbake med rød drakt :)

Det med frihetsgudinnen vet jeg ingen ting om.. Kanskje man kommer dit senere i spillet..?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Får håpe at spillet er bedre enn filmen, for etter å ha nettopp sett filmen vil jeg mye heller ha rustne spiker gjennom øynene samtidig som Odd Norståga synger om en viss gris på taket fremfor å se den igjen.

Skal heller se om jeg ikke får leid spillet en gang og teste det ut, høres testverdig ut :)

Lenke til kommentar

Hvordan funker spillet på en måte? I forhold til å gjøre story og tulle i byen?

Er grafikken bra? Har du fått den sorte drakta og hva må du gjøre for å ta den av?? Vil du anbefale det?? Når det er sånn cutscene må man bevege på kontrollene og sånt(sånn er det på 360 bare trykke på knapper lurte bare på om det var det samme på wii versjonen)?

Hvordan er menyene??

Hvordan styrer man kameraet?? Og hvis man trykker ned på d-pad kan man ta bilder da? Hvor blir de av?

Ville du valgt ssx blur eller spider-man 3? Kontrollene virker kule, som på ssx blur man må bli vant til de og øve og øve.

Endret av SWRT91
Lenke til kommentar

hehe, mange spørsmål :p skal vi se:

#1 Hvordan spillet funker?

Jo, man får en hoved quest som man skal gå til.

Hvis man bare vil svinge rundt kan man det.

Vil man trene mot fiender og få XP (experience points) kan man:

Vente til det kommer opp en liten tekst boks som kalles "city allert" (mener jeg..) Hvis det kommer opp kan man gjøre det missionet trykker man (-) knappen.

Reise rundt til forskjellige merker, markert på "City Map" (som man foresten får opp ved å trykke (+)) På disse stedene kan man enten hjlpe forskjellige "gangs" eller politiet.

Eller bare finne andre mission som er markert på kartet.

Vil man fortsette med storyen går man til stedet som hele tiden er markert på skjermen som et lite ikon.

#2 Grafikken er helt grei.. ikke noe sånn fantastisk men ikke dårlig heller. Ca. litt bedre enn PS2 grafikk. :p

#3 Den sorte drakten har jeg fått. Den fikk jeg ca. halvannen time uti spillet. (Men da hadde jeg koste meg litt i byen så, kanskje ca. 1 time vil jeg tro..)

Får å komme inn i den trykker man på venstre "piltast" oppe på remoten.

For å få den av, trykker man på samme knappen igjen.

Da begynner drakten å kjempe i mot, og man må riste litt på kontrollene. Etter litt "risting" er man tilbake med rød drakt.

#4 Man trenger ikke å trykke på knapper/riste på kontrollen, i cutscene.

#5 Menyen er kalt Scrapbook. Den er delt inn i:

Game Progress - Der kan man se tidligere mission.

Save/Load - Save, Load, New game, Difficulty (man kan velge mellom Sidekick(easy), Hero(normal) Super Hero (hard). Credits.

Setting - Orker ikke ta med alt der. Men der finner man det man vanlig vis finner på en "settings-meny".

Hero Upgrades - Der finner man alle oppgraderingene som man får ved å få XP.

#6 Kamravinklene er grei. Skal man få "kamraet" bak seg, så man ser rett fram(der Spiderman ser.. :p) trykker man © knappen. Da får man på en måte rettet opp kamraet. Holder man inne © og beveger nunchucken vil kamraet bavege seg i forhold til hvordan du roterer kontrollen.

#7 Trykker man piltasten (D-pad..?) som peker opp, får man opp kamraet. Av og til i storyen får man oppdrag der man må ta bilder.. Med kamraet kan man zoome og ta bilder.. :tease:

#8 Bilder kan man ikke ta uten at det er et mission. Da blir bildene bare lagret og når man skal gi de til f. eks. til han derre "Avismannen-jeg-ikke-husker-navnet-på" får han dem automatisk.

#9 Her har jeg jo allerede valgt Spiderman 3, og SXX Blur frister ikke så veldig.. SÅ det skal jeg nok ikke ha meg.

I begynnelsen er kontrollen litt uvant, men man vender seg raskt til kontrollen.

jzk (:

Lenke til kommentar
Spillet lå i postkassa idag, fikk både wii og 360 versjonen. Har bare testet Wii-versjonen foreløpig. Men det lover godt det her, er ganske morsomt og sånt. Kontrollen funker ganske bra egentlig :!:

8540605[/snapback]

hei, det hadde vært flott om du kunne sagt noe om hvordan spillet var på wii i fohold til 360..?

gameplay, grafikk, kontroll osv..

etter du har testet begge..:)

Lenke til kommentar

Jeg har testa begge, dog bare Wii-versjonen i ca. 15 minutters tid.

Grafikkmessig er det stor forskjell, det samme med innledningsstoryen. De ender opp på samme plass, men tar forskjellige ruter.

Begge versjonene virker å ha sine styrker, og det er fint å se at det ikke er identiske versjoner man spiller. Flott at utviklere utnytter de respektive konsollenes styrker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...