Gå til innhold

Spider-Man 3 Til Nintendo Wii

SWRT91

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dårlige nyheter for min del. Får ikke min kopi før over helgen :cry:

8535058[/snapback]

Farsken TCi, da var det over til alternative, ut på byen en tur :p

Skal uheldigvis jobbe i helgen, men har et Prince of Persia spill jeg heller vil teste ut før jeg eventuelt returnerer det til G-Vip. Og så skal jeg sef se om jeg ikke finner tak i Spider-Man 3 til Wii, det ser faktisk helt greit og morsomt ut selv om det kanskje har sine feil.

Lenke til kommentar

Jeg kikka på spider-man 3 koveret til wii og en kompis av meg kjøpte det til 360. Ser helt konge ut til begge konsollene. Spurte han på eb hvor lenge det varte til wii og han sa det er en veldig stor by og mye å gjøre.

Endret av SWRT91
Lenke til kommentar

Spillt spillet i en halv time nå sann ca og hittill har spillet vært ganske bra.

Svingingen med Wii mote og nunchuck var og er fortsatt litt uvant, men jeg begynner å få draget på det, og da føles det virkelig deilig ;D

Grafikkmessig er vel Wii versjonen en smule bedre enn Spiderman 2 var til PS2. Alt virker litt mer soft, men der er noen ting Activision godt kunne tatt seg av. Et eksempel jeg har sett hittill er personer som går gjennom biler, og biler som kjører gjennom personer ( som går over overgangsfelt). Hvordan spillet vil utvikle seg vet jeg ikke, men jeg tenker det utvikler seg bra. Til søndag har jeg tenkt å bare slenge meg rundt om kring og ikke begynne på storyen, siden jeg skal se filmen først på søndagen ;p

Lenke til kommentar

Det jeg har gjort hittill er bare å peive og slå med Wii mote og nunchuck. Men jeg har sett på hero upgrade systemet, og ser det at det kommer noen fine combos og triks som vil gjøre kontrollerene ganske bra. Man skyter spindelvev med B på wii mote og z på nunchuck, og man kan enten bytte for hver gang man skyter eller bruke en hand, personlig har jeg likt best hittill å bare bruke Wii mote, men det er nok fordi jeg ikke er blitt så erfaren enda :!:

Men ja, jeg kan gi litt mer info om både kampsystem og mer når jeg har fått testet det litt mer. Skriver litt til enten i kveld eller i morgen, evt. søndag etter at jeg har sett filmen og fått testet mer av storyen.

Lenke til kommentar

Kamsystemet:

Når man kommer nært fiender/motstandere, får man en slags lock-on funksjon. Den kommer uansett på og man trenger ikke trykke noen knapper for å få den fram. Man kan skifte hvilke av motstanderne lock-on'en er på med Control-stick'en.

For å sloss svinger man enten med wii-remote'en eller trykker (A). det er forskjellige teknikker man kan lære seg etter hvert som man kommer lengre og får XP(experience points(disse får man ved å klare missions))

jzk (:

Lenke til kommentar

[NOR]Andreas:

Hvis du har lyst til å få prøvd å sloss, kan du oppsøke "gangs" ved å gå innpå Map-meny'en og gjøre oppdrag uten å komme gå videre i storyen. På den måten kan du trene opp XP og ligge bedre ann når du skal starte på storyen..

bare et tips :)

Endret av jzk
Lenke til kommentar
[NOR]Andreas:

Hvis du har lyst til å få prøvd å sloss, kan du oppsøke "gangs" ved å gå innpå Map-meny'en og gjøre oppdrag uten å komme gå videre i storyen. På den måten kan du trene opp XP og ligge bedre ann når du skal starte på storyen..

bare et tips :)

8537694[/snapback]

Ja, takk for tipset;) Tror egentlig det blir nok å gjøre med tanke på at det er 5 storyer å følge, city alert ( hittill har jeg opplevd "gissel drama") og en flokk med kriminelle gjenger som både går løs på hverandre og medborgere. Så er det jo nok undetholdning å bare svinge seg fra bygning til bygning :D

Lenke til kommentar

oppdate:

Har funnet par bugs allerde..

Som biler kjørende rett igjenom forbipasserende.. selv Spiderman blir av og til gjennomkjørt av passerende biler!

Litt lagging av og til (dette merkes ikke mye)

Og en gang klarte en jente, Spiderman nettopp hadde reddet, å komme seg opp på hodet hans og bli stående der :whistle: Men etter ett par saltoer og noen sving gjennom byen falt hun av :p

Lenke til kommentar

Huff, så de har altså klart å rushe spillet... Tåpelig.

Men er det morsomt å spille?

Håpet mitt svinner sakte hen... jeg klamret meg desperat til et håp om at noen skulle gjøre en skikkelig jobb med et tredjepartsspill...

Lenke til kommentar

Jada :D Man svinger seg rundt i New York, hjelper "ganger", politi, skadede folk og andre som trenger hjelpe med å få tilbake paiene deres som noen har stjelt.. :ermm:

Men det er faktisk veldig underholdende! Å svinge seg rundt med remoten og nunchucken er faktisk like gøy som det høres ut :!:

Dog det er litt kjedlig med sånne slurvefeil..

Lenke til kommentar

Ja, det bugsa kunne de spart oss for. Men det er ikke noe jeg tenker så veldig mye over, så hittill er jeg vel strålendes fornøyd med spillet. Spillt i et par timer nå og har ikke begynt på storyen, og det blir bare mer og mer morro å slenge seg fra bygning til bygning :D

Men er det noen som har testa black suit nå? Helst ingen spoilere, men funker det fint? Og er det noen som har funnet ut en måte å komme seg ut til Frihetsgudinnen på? :!: Den er evig langt ut i sjøen, og jeg ser ingen helikoptere å klemre seg fast i slik som på 2'ern.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...