Pricks Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Er det noen som har reviewet Wii-versjonen allerede tro? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Har ikke mottatt det ennå Får det tidligst fredag tror jeg. Lenke til kommentar
SWRT91 Skrevet 1. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2007 Har ikke mottatt det ennå Får det tidligst fredag tror jeg. 8513741[/snapback] Hvor lang tid vil det ta før omtalen kommer da? Har dere (wii-fan.net) testet eller kommer til å teste prince of persia rival sword??? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Trolig over helgen. Resten får du ta på Wii-fan, dette er ikke en tråd som gjelder det nettstedet. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Jeg synes at spider man 2 var et litt for repeterende spill, men det var gøy å bare svinge seg rundt og det var et spill venner likte og spille. Jeg derimot, ble ikke så veldig begeistret for story moden, bare å kødde rundt. men dette ser kult ut ihvertfall, får se vha anmeldelsen blir. Lenke til kommentar
aloras Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Blir Spiderman 3 på kino på meg på Søndag, så skal kjøpe, men ikke teste spillet før jeg har sett filmen. Vil ikke ødelegge storyen ;p Men til de som har testet det, er det veldig mye animasjoner når det gjelder å skyte web? Eller kan du virkelig sikte inn hvor du vil skyte og bevege deg med wii moten? Lenke til kommentar
Andyax Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Tenk deg hvor utrolig fett det er å komme hjem etter å ha sett Spiderman 3 på kino, og så plassere seg forran skjermen med wikontrollene i henda og kaste seg fra bygning til bygning. Fy flate det må være kult! =) Lenke til kommentar
TCi Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Ser ut til at Wii-utgaven ikke blir helt det samme... * Has 5 storylines, one being the movie. We were lead to believe by Vicarious Visions that the game would have ten storylines. This is incorrect. If you look at the back of the box for Wii and PS2, there are only FIVE storylines. This makes the main game very short (about 5hr 10mins, not counting the gangs you need to clear the city of). * No swimming in this version. PS3, 360, and PC all allow you to swim in the bodies of water in the game. Now, this may not seem like a bad thing, but it is. This means, once again like SM2, if you fall in the water, you lose a mission. If you fall in the water on PS3/360/PC, you can swim back out and continue on. * No free-roaming subways or sewers. We were ALSO lead to believe you can freely run around in the subways and sewers. You can't. In the PS3/360/PC version, you can run around in the sewers and subways after you unlock them by doing the story. In the Wii and PS2 version, you can't do that. The subways are blocked by metal fences and the manholes of the sewers aren't open anymore after you complete the missions in them. * Contains eight villains (Morbius, Shriek, Sandman, Venom, New Goblin, Kraven, Lizard (different design than PS3/360), and Carlyle). We were again lead to believe we were getting 12 villains. No, we're not. The people who DO have this game have beaten it already (it's a short game) and only noticed THOSE villains in the game. In the 360/PS3 version, you have ten villains to fight against (minus Morbius and Shriek, but add Scorpion, Calypso, and Kingpin). * Can't accidentally harm yourself. Wow, what a way to kiddify the game on a console that's already viewed as kiddy, Vicarious Visions. Remember how if you fell from the Empire State Building and hit the ground, you'd die? Nope. Not in the Wii/PS2 version of SM3 you don't! You'll get right back up as if nothing happened. Other Minor Annoyances: No sitting on lampposts. All battles, cineactives, and how the characters are introduced and included are completely changed. Some Good Things: You gain the symbiote suit VERY early in the game, in PS3/360/PC, you can't do this. Like PS3/360/PC, you can unlock the symbiote suit after you beat the game. But, you need to collect tokens to do this (in the other version, you don't need to do this). Får håpe den er underholdende tross dette. Lenke til kommentar
SWRT91 Skrevet 2. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2007 (endret) Varer ikke spillet mer enn 5 timer eller noe?? Hvor lenge vare de andre da?? Hvis spillet ikke varer mer enn 5 timer og 10minutter da blir jeg pist off!! Og hva menes det med 5 story line? 1 er filmen?? Hvem er alle de forskjellige figurene eller villians?? Hvor fant du dette her henne?? Endret 2. mai 2007 av SWRT91 Lenke til kommentar
TCi Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Her er noen inntrykk fra et forumbruker hos NeoGaf Wii Impressions: - Swinging is fantastic when you get the hang of it. It's bundles of fun. - Combat veers between 'not bad, actually' and 'a bit frustrating...' Generally, it works though I find in the heat of the moment that attempting to do the strong attack by thrusting both controllers down is hit and miss. However, signs are there that I'm getting the hang of how it wants me to do it a bit more.... - Strange - but minor - glitches have made themselves apparent. Sometimes after a misson when Maguire is doing a voiceover bit, Spider-Man will temporarily 'glide' rather than walk. Only lasts for a few seconds, but is slightly jarring. There's also a similarly jarring load of two or three seconds when about to talk to someone after certain missions. It's as though it cuts off the 'mission complete' music. Again, it's a minor issue though does suggest a lack of polish in places. - Draw distance. At night, everything looks pretty nice considering the scope of the game. In fact, it's not so bad in the day - I've seen plenty of worse looking efforts on Wii, and the Spidey model looks suitably graceful as he soars through New York. However, if you don't want to see the buildings lose almost all detail don't look down from the top of the Empire State Building when it's light. - I understand certain moves aren't in this version - You can't sit atop lampposts, for instance. I'm a little bit less annoyed about the game being shorter than on PS3/360 now that I hear it's essentially a different game in many ways, rather than exactly the same thing but with less. Swinging through the city just feels right with the Remote & Nunchuk and that's enough for me to say that, in an hour's play so far, the developers have got *something* very right at least. I can't help but wonder if a slightly more cartoon-ish visual style might have worked in its favour and helped put aside comparisons to its higher-powered counterparts and focused attention on its strengths instead. Lenke til kommentar
SWRT91 Skrevet 3. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2007 Her er noen inntrykk fra et forumbruker hos NeoGafWii Impressions: - Swinging is fantastic when you get the hang of it. It's bundles of fun. - Combat veers between 'not bad, actually' and 'a bit frustrating...' Generally, it works though I find in the heat of the moment that attempting to do the strong attack by thrusting both controllers down is hit and miss. However, signs are there that I'm getting the hang of how it wants me to do it a bit more.... - Strange - but minor - glitches have made themselves apparent. Sometimes after a misson when Maguire is doing a voiceover bit, Spider-Man will temporarily 'glide' rather than walk. Only lasts for a few seconds, but is slightly jarring. There's also a similarly jarring load of two or three seconds when about to talk to someone after certain missions. It's as though it cuts off the 'mission complete' music. Again, it's a minor issue though does suggest a lack of polish in places. - Draw distance. At night, everything looks pretty nice considering the scope of the game. In fact, it's not so bad in the day - I've seen plenty of worse looking efforts on Wii, and the Spidey model looks suitably graceful as he soars through New York. However, if you don't want to see the buildings lose almost all detail don't look down from the top of the Empire State Building when it's light. - I understand certain moves aren't in this version - You can't sit atop lampposts, for instance. I'm a little bit less annoyed about the game being shorter than on PS3/360 now that I hear it's essentially a different game in many ways, rather than exactly the same thing but with less. Swinging through the city just feels right with the Remote & Nunchuk and that's enough for me to say that, in an hour's play so far, the developers have got *something* very right at least. I can't help but wonder if a slightly more cartoon-ish visual style might have worked in its favour and helped put aside comparisons to its higher-powered counterparts and focused attention on its strengths instead. 8527822[/snapback] Hvor finner du dette?? Lenke til kommentar
Avean Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Då ville han vel fått det på PS3? Kan jo ikkje spele det på PC utan dolby digital-kanaler på New York-befolkinga? 8504703[/snapback] Synes det ikke er så utrolig bra at jeg kjøper det til PS3 nei, PS3 titler er svindyre. Det er noe som er bra med spillet men kameravinklingen + slåssingen trekker spillet ned utrolig mye. Det som er bra er grafikken samt den utrolig detaljerte byen som du svinger deg gjennom, det er morsomt. Men slåssingen skjer altfor fort og du ser nesten ikke hva Spiderman gjør engang. Animasjonene er utrolig hakkete og lite detaljerte. Fiendene har ingenting med spillene å gjøre heller, man møter på søte små jenter med paraplyer som du må drepe .... det sier litt om handlingen. Så har du en maks irritererende fortellerstemme som gjør narr av deg hver gang du gjør en feil, seriøst det er så irritabelt at jeg kan ikke få beskrevet det engang. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Hvor finner du dette?? 8527894[/snapback] Les denne tråden du: http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=152762&page=10 Så har du en maks irritererende fortellerstemme som gjør narr av deg hver gang du gjør en feil, seriøst det er så irritabelt at jeg kan ikke få beskrevet det engang. 8527928[/snapback] Ikke gjør narr av Bruce Campbell! Det er det som er morro jo. Lo alltid av kommentarene i Spiderman 2 også. Bra at han er tilbake i 3-ern. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 I 1ern var han enda verre, og snakket ofte sakte for å irritere deg på gjøres, og du kunne ikke skippe det heller, uansett hvor mange ganger du hadde gjort tutorial... Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Ser bra ut dette. Skal ikke se bort i fra at det blir noen timer foran Wii'en når dette kommer ut i butikkhyllene. Har sett fram til noe mer spennende på Wii en ganske lang stund nå. Har vel rundt 8-10 timer foran Wii'en siden jeg fikk den, og det er knapt noe jeg anser som imponerende. Lenke til kommentar
SWRT91 Skrevet 3. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2007 Ser bra ut dette. Skal ikke se bort i fra at det blir noen timer foran Wii'en når dette kommer ut i butikkhyllene. Har sett fram til noe mer spennende på Wii en ganske lang stund nå. Har vel rundt 8-10 timer foran Wii'en siden jeg fikk den, og det er knapt noe jeg anser som imponerende. 8529543[/snapback] Ingen som vet hvor lenge det varer til wii?? Lenke til kommentar
aloras Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Ser bra ut dette. Skal ikke se bort i fra at det blir noen timer foran Wii'en når dette kommer ut i butikkhyllene. Har sett fram til noe mer spennende på Wii en ganske lang stund nå. Har vel rundt 8-10 timer foran Wii'en siden jeg fikk den, og det er knapt noe jeg anser som imponerende. 8529543[/snapback] Ingen som vet hvor lenge det varer til wii?? 8531682[/snapback] Jeg tror ikke du skal bekymre deg så alt for mye over hvor lang storyen er på spillet. Når jeg hadde SM2 til PS2 var ikke storyen så veldig lang der heller, men jeg syns det var morro å spille gang etter gang etter at storyen var fullført fordi om Men der går jo grenser for hvor kort storyen skal være, vi får vente og se i morgen! Lenke til kommentar
SWRT91 Skrevet 4. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2007 Ser bra ut dette. Skal ikke se bort i fra at det blir noen timer foran Wii'en når dette kommer ut i butikkhyllene. Har sett fram til noe mer spennende på Wii en ganske lang stund nå. Har vel rundt 8-10 timer foran Wii'en siden jeg fikk den, og det er knapt noe jeg anser som imponerende. 8529543[/snapback] Ingen som vet hvor lenge det varer til wii?? 8531682[/snapback] Jeg tror ikke du skal bekymre deg så alt for mye over hvor lang storyen er på spillet. Når jeg hadde SM2 til PS2 var ikke storyen så veldig lang der heller, men jeg syns det var morro å spille gang etter gang etter at storyen var fullført fordi om Men der går jo grenser for hvor kort storyen skal være, vi får vente og se i morgen! 8532421[/snapback] Jeg skal til byen i dag og innom eb fordi en venn av meeg skal kjøpe det til 360 og jeg skal klage på et spill jeg har så jeg skal spørre litt spørsmål til han i kassa om spillet til wii! Lenke til kommentar
TCi Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Tror nok ikke folk i kassen vet så mye mer enn folk på forumet her egentlig. Har mine tvil på at jeg får spillet i dag. Ikke hørt noe mer om det har blitt sendt. Jaja, får kose meg med A link to the past på VC i mellomtiden, nærmer meg 100%. Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Så har du en maks irritererende fortellerstemme som gjør narr av deg hver gang du gjør en feil, seriøst det er så irritabelt at jeg kan ikke få beskrevet det engang. 8527928[/snapback] Bruce Campbell er en gud, tror spill sjelden har hatt en bedre fortellerstemme. Du kan absolutt ikke ha et forhold til Evil Dead filmene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå