Gå til innhold

Spider-Man 3 Til Nintendo Wii

SWRT91

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bonusinfo:

Jeg var for en halvtime siden ute i Sandnes og kjøpte meg fire billetter til premieren av Spider-Man 3 den fjerde mai. Valgte forestillingen som begynte klokka ti, for å slippe alle de hylende kids'a. Midten av tiende rad, raden med best benplass. Alt dette for den nette sum av 440 kroner.

Jeg håper selvsagt at spillene også skal bli knakende gode. Men etter hva jeg har sett og hørt om spillene, klarer jeg bare ikke å bli begeistret. Synd, for å slenge seg rundt i New York som Spider-Man er jo enhver gamer (og folk flest - for den sas skyld) sin store drøm. Iallefall min.

Lenke til kommentar

Regner med at når jeg anskaffer meg dette spillet blir det på lik linje som i romjulen og TP. Før jeg viste ordet av det hadde jeg hele familien i døra, som lurte på hvem jeg prøvde å ta livet av. Og der halvsatt jeg i stolen, svett som F og hivende etter pusten. Cave of Ordeals er virkelig en ordeal i virkeligheten og.

Synes det er mye mer "morro" å spill med Wiimoten nå enn tradisjonelle kontrollere. Jeg har i det siste tatt meg selv i å ikke svinge PS2 kontrollen rundt som gal i rommet når jeg spiller God of War. Derfor tror jeg at jeg kommer til å like Spider-man 3, grunnet kontrollen ser så meget bra ut.

Lenke til kommentar

Så spillet kommer 4. mai til Norge?

Jeg er veldig spent på dette spillet. Jeg håper at de har klart å gjøre det skikkelig, slik at vi endelig får et knallgodt tredjepartspill som blir en salgssuksess på grunn av kvaliteten. Det vil vise andre tredjepartsutviklere at det lønner seg å lage noe annet enn dårlige ports.

Skjønt, dette vil vel selge uansett siden det er Spider-Man :)

Lenke til kommentar
Så spillet kommer 4. mai til Norge?

Jeg er veldig spent på dette spillet. Jeg håper at de har klart å gjøre det skikkelig, slik at vi endelig får et knallgodt tredjepartspill som blir en salgssuksess på grunn av kvaliteten. Det vil vise andre tredjepartsutviklere at det lønner seg å lage noe annet enn dårlige ports.

Skjønt, dette vil vel selge uansett siden det er Spider-Man :)

8478990[/snapback]

Spillet ser veldig bra ut, men er det samme historie som på de andre konsollene og bruker man den pekeren i menyene som på ssx blur? Og er det sånn at man må svinge med kontrollene i sånne cut scene som på 360 versjonen og sånt?

Lenke til kommentar
Har spillet til PC og det er dritbra :) Veldig bra grafikk og utrolig detaljerte byomgivelser.

Eneste negative er at animasjonene er altfor kjappe, ihvertfall når du slåss.

8500577[/snapback]

Spillet har ikke kommet enda da! Ikke i usa engang.??

Lenke til kommentar
Har spillet til PC og det er dritbra :) Veldig bra grafikk og utrolig detaljerte byomgivelser.

Eneste negative er at animasjonene er altfor kjappe, ihvertfall når du slåss.

8500577[/snapback]

Spillet har ikke kommet enda da! Ikke i usa engang.??

8503307[/snapback]

Fins ISO ute.

Men så skal det òg nemnast at Avean var på Sony sin pre E3 2005 konferanse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...