Gå til innhold

Spider-Man 3 Til Nintendo Wii

SWRT91

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har høydeskrekk og araknofobi så jeg vet ikke om jeg tør å investere i dette spillet.

Men uansett, dette så jo litt morsomt ut da, svinge skurker hit og dit, slenge seg fra bygning til bygning. Dette så litt morsomt ut da, kanskje jeg blir å investere i det likevell.

Lenke til kommentar

Dette spillet synes jeg ser meget lovende ut. Når jeg først såg trailerne til Wii tenkte jeg "Jøss, det må nå være ganske så perfekt å skyte spindelvev med en nunchuck i ene hånden og en wii mote i den andre!" Så dette spillet skal nok anskaffes.

Lenke til kommentar
Dette så litt morsomt ut da, kanskje jeg blir å investere i det likevell.

8452205[/snapback]

Du blir hva? :whistle:

Jeg forholder meg svært skeptisk. Er ikke dette samme utgave som på PS2 med påklistra Wii-kontroller? Dessuten er grafikken langt ifra Wiien verdig. Selv om de forrige spillene i serien var småkos, føles det ikke som om dette har utviklet seg noe særlig siden den gang.

Lenke til kommentar

At spillet ikke er en port og at det er laget med Wii i tankene er jo meget positivt det ja. Ser ut som de virkelig har tenkt på hvordan de på best måte skal utnytte Wiimoten's egenskaper.

Tror dette kan bli et meget interesangt spill, skal i alle fall holde øynene oppe for det.

Lenke til kommentar
Jeg forholder meg svært skeptisk. Er ikke dette samme utgave som på PS2 med påklistra Wii-kontroller? Dessuten er grafikken langt ifra Wiien verdig. Selv om de forrige spillene i serien var småkos, føles det ikke som om dette har utviklet seg noe særlig siden den gang.

8452438[/snapback]

Spillet er ikke en port av noen annen versjon, og grafikken er et lite hakk over GC\Ps2\Xbox spillene i serien.

Lenke til kommentar

Jo? Treyarch har laget en versjon til 360 og PS3, mens Vicarious Visions har laget en til Wii og PS2.

Edit:

Ser ut som om Gamespot og IGN er uenige her. IGN mener VV har laget både Wii og PS2-versjonen, mens GSpot mener at Treyarch har laget alle utenom nettopp Wii-utgaven.

Endret av Alex ws
Lenke til kommentar
Jo? Treyarch har laget en versjon til 360 og PS3, mens Vicarious Visions har laget en til Wii og PS2.

8452516[/snapback]

Ifølge Vicarious Visions er Wiiversjonen laget separat fra de andre versjonene, og ikke noen port. De har tidligere laget egne versjoner av spill til forskjellige platformer som ikke er porter av hverandre(PSP\DS, for eksempel), og jeg ser ingen grunn til å tro at de lyger nå. Men... hvem vet?

Lenke til kommentar

Edit:

Ser ut som om Gamespot og IGN er uenige her. IGN mener VV har laget både Wii og PS2-versjonen, mens GSpot mener at Treyarch har laget alle utenom nettopp Wii-utgaven.

8452516[/snapback]

Det er sånn at 360,ps3 og ps2 er laget av Treyarch, mens til wii og ds er det Vicarious Visions. Se det i denne filmen: http://www.gamespot.com/pages/video_player...ag=prefs;button

+ Det er ganske mye bedre grafikk enn det det var på spider-man 2 og det det er på ps2! og 2.5 ganger større.

Endret av SWRT91
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

ps2-versjonen nevnes ikke i den filmen, så hvordan du trekker den konklusjonen må du forklare. Wikipedia sier at det er Vicarious Visions som også står bak ps2- og psp-versjonene (samt DS-versjonen).

Lenke til kommentar
Det så kult ut. Er ikke helt begeistret for de eldre spillene da. Men vet ikke helt. ;)

Som en liten sidenotis, gleder jeg meg til å se coveret til PS3-versjonen, med Spider-Man-logoen og PS3-logoen side om side. Samme skrifta.. :p

8453069[/snapback]

Den er kommet, vil wii-fan.net komme med en omtale av dette spillet?

Nei er ikke sikker på det med ps2, men tenker da det?

post-113260-1177344568_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Vil wii-fan.net komme med en omtale av dette spillet?

Litt off-topic, men ja, det er omtrent garantert. Vet om minst en i staben som skal ha spillet. :)

8453529[/snapback]

Det var godt å høre, sånn ca lang tid etter 4 may vil anmeldelsen komme?

Lenke til kommentar
Vil wii-fan.net komme med en omtale av dette spillet?

Litt off-topic, men ja, det er omtrent garantert. Vet om minst en i staben som skal ha spillet. :)

8453529[/snapback]

Det var godt å høre, sånn ca lang tid etter 4 may vil anmeldelsen komme?

8453609[/snapback]

Det kan vel variere, men pleier ikke å ta stort lenger enn ei uke, maks to.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...